potencjał grubo ponad 400 koni. W tej chwili właśnie tyle jest, będzie sprzedawane z obniżonym doładowaniem o mocą 370 koni aby nowy właściciel nie zabił się od razu.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2012
Układ napędowy jeździ prawie 3 lata w turbo setupie bez najmniejszego problemu. A nie było nic wymieniane po zakupie. Zrobione zostało sprzęgło 1,5 roku temu bo Jemioł dał się przejechać swojej żonie... i sprzęgłem było czuć wtedy na kilometr Półosie i skrzynia żyją i mają się dobrze.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2012
Ogólnie to ja sam jestem w szoku jak to auto wytrzymało tyle czasu. ABF też jest mistrz silnikiem, tanim kosztem robią z tego wolnossące 175-180 koni. Dolot z przodu, więc można zapodać ITB, wydech z tyłu nie nagrzewa tak komory.
Ja namawiam Maćka żeby sprzedał sam setup turbo, wyjął przekładkę spod głowicy i zrobił z tego wolnossaka do skręcania, ale ciężko powiedzieć co wymyśli ostatecznie.
Ostatnio co prawda pękł pierścień, ale jak się okazało nie wyrządził żadnej szkody, auto zostało poskładane na nominalnych panewkach i pierścieniach w 4turbo po godzinach bo tam właściciel obecnie pracuje. Po dotarciu znów będzie latać ogniem, ale już może nie na 1,3 a na 1 barze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach