accord typer jest zajebisty ale ile sztuk ich jest w polsce 1? czy nawet w niemczech?
a ctr 5d tez za mna chodzi nie wiem czy za niedlugi czas tez nie bede sie rozgladal za takim,
tylko rocznik 2004/2005 po FL, czarny , fajniejszy ma srodek , fotele
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2007
no z CTS em to jest tak że potrzebuje dobrego kierownika...
jak raz ciałem się z jakimś typem to mu odjeżdzałem jak chciałem..
ale za innym razem dostawałem od CTS'a
kiedyś miałem przyjemnośc jechać to na lifcie idzie jak potwór ale twdy już trzeba ciagnać do odcinki.. bo inaczej różnica miedzy seryjnymi nastawami wałka a tymi powyzej 7000rpm jest zbyt duża
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2007
też się zastanawiałem nad tym.... jak ta Cela jeżdzi. Ona chyba lzejsza jest.. no i inny balanms, nizej środek cieżkosci, inna pozycja za kierą zypełnie inaczej człowiek to odczuwa.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Mam coraz większą fazę na takiego TS`a
Może ceny jeszcze trochę spadną, bo to w końcu już "stary" model Ale chyba trzeba by było przyciągnąć coś z zachodu.
Prośba do naszego "zagramanicznego" odłamu o trzymanie ręki na pulsie i sygnał gdyby coś ciekawego pojawiło się na rynku wtórnym
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2007
anjas ja mam corolle w takiej budzie /2006r/. jak na fabryczny, seryjny zawias
+ 15" kola to jezdzi sie nia super. ma dobry uklad kierowniczy, jezdzilem nia pare
razy mocno szybszym tempem - auto zaskakuje pozytywnie. jesli chodzi o zawias
i prowadzenie to kupujac taka corolle na pewno nie bedziesz rozczarowany
/przy zalozeniu ze nie bedzie kosmicznie wytyrana/.
mimo ze mam tarcze na wszyskich kolach to moja wersja jakos slabo hamuje ale
w TSie jest to na pewno poprawione. u mnie nie da sie hamowac lewa noga :(
Był tu kiedyś yaryś z klubu toyoty. Ma/miał szarą CTS 3d.
Ładnie nią wywijał, jak już ogarnął maszynę.
mikson [Usunięty]
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2007
ponoc jedyna wada cts to spore wciaganie oleju trzeba uwazac i dolewac a tak to ponoc zlote autko, niepozorne a da poszalec, i faktycznie tansze w utrzymaniu od ctr, z silnikiem z dolotem i wydechem mozna powalczyc i z 20pare koni mozna wycisnac,
w stanach ponoc przesuwaja lift ale w polsce nie doczytalem sie takiego magica, ponoc przesuniety lekko lift w dol daje sporro bo przy zmianie biegow od razu jest a normalnie po chwili sie zalacza jak obroty o 200czy300 podejda , tak sie doczytalem
cela jest lzejsza i ciutek szybsza, nizszy srodek ciezkosci , ale ponoc za duzo babek nia jezdzi i sie zle kojarzy heheheh
anjas bede mial oczy otwarte, ale juz teraz wiem ze celice TS jest duzo latwiej znalezc w dobrej cenie niz CTS'a.
Gotti popraw mnie jesli sie myle
p.s. chyba kiedys byl u nas zarejstrowany uzytkownik CTS'a?? Ktos cos wie?
To fakt, cts-a spotkałem w CH tylko jednego. Drugi przyjechał po mega dzwonie do mojego rodzinnego miasta w PL. Celici są bardzo popularne i co najważniejsze mało kto kupuje tam tą słabą wersję. Teraz z kolei trafiłem Corollę TS we Włoszech bezwypadkową za 9900Euro. Ale 3D
PS. Jak tylko ten model Celici się pojawił to stała taka u Kesslera. Lekko strzelona ale bez foteli. Na pytanie gdzie się podziały, pijany omal do nieprzytomności Kessler odpowiedział że ukradli Okazało się że ruscy wzięli za 3 skrzynki stolichnaya!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach