Ja nie wiem ziom o co Ci chodzi. 400m i wogole sciganie na prostej kreci mnie tak jak francuska motoryzacja, wogole...a ze mam clio. No nie ma nic fajniejszego w tej cenie, co by zadowalalo moje zamilowanie do skrecania. Wtracam,ze fores z rolki juz nie taki szybki, a Ty widze, ze masz problem. To jest temat clio vs fores, wiec chyba nie bedziemy dyskutowac o Twoim cabriolecie.
No niestety obawiam sie ze ze z rolowanca tez klepnie clio, forester wcale nie jest taki ciezki jak inne suvu, ma mocy i momentu w calym zakresie w nadmiarze (max 320nm, nie dosc ze to 2.5 litra benzyna to jeszcze turbo). Clio nie jest tez niestety mistrzem oplywowosci, chocby dlatego ze to hatchback. Mozna by probowac powyzej 150 km/h ale tez glowy nie dam.
Przy drugiej probie Pan strzelil ze sprzegla i poszedl jak burza.
Mysle ze jedynie na torze mozna powalczyc z nim spokojnie.
To jest temat clio vs fores, wiec chyba nie bedziemy dyskutowac o Twoim cabriolecie.
nawet mi się nie chce komentować...
okrzyknę Cię tylko pierwszym kozakiem hh.org
i już znikam z tego tematu. Zwyczajnie myśle, że w tym wypadku clio i taki forester to dwie różne bajki
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Pią 23 Mar, 2007
Vlodarsky napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Ponad 300kg wiecej, straty na napedzie i aerodynamika... Nie twierdze, ze clio jest super szybkie,ale ten lesnik ma swoje wady i tyle.
Czy właściciele Clio mają jakieś kompleksy ? no poza pcsem... co by nie było to przywołuje się clio i że gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. To jak będziesz się łapał z jakimś Foresterem to zawsze zaznaczaj: ŚCIGAMY SIĘ ALE Z ROLOWANEGO.
halo halo... wypraszam sobie... ja zadnych kompleksów nie mam.
I niestety podzielam Twoje zdanie ze z rolki tez by clio zebalo baty.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 23 Mar, 2007
Cytat:
400m i wogole sciganie na prostej kreci mnie tak jak francuska motoryzacja,
400m - ćwierć mili jest dla ćwierć mózgów. Podobno tak mówią rajdowcy na tych co sie scigają na wprost ( i chyba jest w tym troche prawdy )
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pią 23 Mar, 2007
a ja sie wpierdziele tu ja sie i powiem ze zajebista historyjka. Bardzo mi sie podobala, czytalem z przyjemnosia juz po poludniu. A to dla tego bo ma moral! Bardzo poetycka odpowiedz na pytania 'czy jest tu jakis cfaniak', albo zaprzeczenie 'nie ma huya we wsi' bo jest huy! zawsze sie znajdzie szybszy. Piekne to.
ja pierd.ole panowie.. ku.rwa.. dajcie sobie spokoj.. ostatnio nasze forum to sa same docinki, klotnie i spory.. powoli zaczyna sie to robic nudne.. chcecie sie klocic to idzcie na sr.pl..
:564:
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pią 23 Mar, 2007
jestem pewien ze w drodze do konstancina czlowiek z bialego evo generalnie myslal ze mu sie cos stalo bo sflajbajowalo mu enzo/slr/carrera gt wimala taki ten swiat
[ Dodano: Pią 23 Mar, 2007 ]
barto wlasnie trzeba to olewac i siac plusami zmieniajac temat olewka
jestem pewien ze w drodze do konstancina czlowiek z bialego evo generalnie myslal ze mu sie cos stalo bo sflajbajowalo mu enzo/slr/carrera gt wimala taki ten swiat
Po marchewach z wydechu mozna stwierdzic, ze Evo dlubane bylo...jesli konkretnie i z dobrym driverem to przy naszych dziurawych drogach moglo wimalowi fly bya zrobic.
Ja sie po prostu opor jaram evo chlopaki, w tej kwestii jestem max nieobiektywny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach