Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[k] Seja sportinga
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012   

rabarbar napisał/a:
tak,tak,CCS tez moze byc ale ciężej bedzie takiego znależć


Pamiętam jak Mick szukał cywilnego SCS (w Warszawie i okolicach) i sam z Michałem obejrzałem dwa seje. Oba były w takim stanie(wszechobecna korozja) że w końcu Mick odkupił ode mnie CC - którym zresztą później jeździł w GSMP.

Więc raczej nie można generalizować. Grunt żeby nie miał przeszłości porajdowo-kajotesowej.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012   

Na ak centrum było ogłoszenie o sportingu z 99 roku.
Przywieziony z niemiec, dwa kpl kół, brak rdzy za 3700.
Jak coś to poszukam tego
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012   

Bezwypadkowe CC/SC nie powinny korodować wcale, są solidnie ocynkowane (z wyjątkiem tylnych klap).
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012   

Okazuje się że to cienias z 98 a kolo się pomylił :lol2:

Tak czy inaczej od niemca, zdrowa buda,
jak coś to daj znać czy jesteś zainteresowany
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012   

Bart napisał/a:
Bezwypadkowe CC/SC nie powinny korodować wcale, są solidnie ocynkowane (z wyjątkiem tylnych klap).


Również progi należą do słabych punktów ponieważ drobne kamyki spod przednich kół uderzają w progi i naruszają lakier a później "ocynk".
Jeżeli samochód nie należał do dziadka który co 3-4 lata nie kładł "baranka to z duży prawdopodobieństwem próg bedzie w słabym stanie...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012   

CHRZANEK napisał/a:
Bart napisał/a:
Bezwypadkowe CC/SC nie powinny korodować wcale, są solidnie ocynkowane (z wyjątkiem tylnych klap).


Również progi należą do słabych punktów ponieważ drobne kamyki spod przednich kół uderzają w progi i naruszają lakier a później "ocynk".
Jeżeli samochód nie należał do dziadka który co 3-4 lata nie kładł "baranka to z duży prawdopodobieństwem próg bedzie w słabym stanie...

Łączenie blach tylnych zakoli z bagażnikiem, co 2gie sc ma tam dziury, najwieksze jakie widziałem to takie że przełożyłem reke i załapałem za opone :jupi: U mnie mimo ze bezwypadkowy były takie na palec, po dwie z obu stron, a wystarczylo zalozyc plastikowe plene zakola za 15zł/szt :/
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012   

Chrzanek bardzo ładnie napisał dlaczego CC nie SC, tym nie mniej to argumenty za "fajnością" CC, nie jego praktycznością. Jako samochód babski i użyteczny codziennie - SC będzie sporo lepsze, jako bardziej współczesne. Z normalnymi dźwigienkami pod kierownicą, ze współcześnie wyglądającym kokpitem i tak dalej. Jest poza tym jeden problem, który dostrzega większość - niezłych Sportingów (i CC, i SC) jest mega mało. Za to da się kupić zadbanego i pięknie zachowanego SC 1.1 innego jakiegoś. Tak więc - ja bym w to szedł. Mój SC 1.1 dotrwał dzielnie do 200tkm w sumie nie sprawiając większych problemów, a życie miał baaaaaardzo ciężkie.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012   

Dokladnie, tylnie nadkola..
Moj SC byl upalany na Kajtkach/PPaikach itp.. nic na progach sie nie dzialo, nic z nimi nie bylo robione.. jedynie od wnetrza przy robieniu klatki na nadkolach pojawila sie ruda.. myslalem ze to od przewozenia opon itp.. wilgoci.. po jakims czasie po zdjeciu plastikowych nadkoli od strony kola po lekkim skrobaniu bylo widac co sie dzieje :)
Jednak CC maja lepsze blachy.. wystarczy przejrzec pare CC czy to 900 czy 700 ich rocznik i porownac do SC.. :)
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012   

CHRZANEK napisał/a:

Pamiętam jak Mick szukał cywilnego SCS (w Warszawie i okolicach) i sam z Michałem obejrzałem dwa seje. Oba były w takim stanie(wszechobecna korozja) że w końcu Mick odkupił ode mnie CC - którym zresztą później jeździł w GSMP.

Więc raczej nie można generalizować. Grunt żeby nie miał przeszłości porajdowo-kajotesowej.


Dokładnie tak jak napisał Radziu :) cięzko o zdrowego SC za rozsądną kase...
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8