auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Wto 20 Mar, 2007
Ziom to ja wklejałem fotki tej Corsy nawet w "najładniejszych fotkach" i mimo że kocham poprostu takie hardcorowe pojazdy to myśle że chcąc mieć auto w którym nie będą parować szyby i nie będzie mega zimno powinieneś zostawić deske i ogrewanie, reszte kabiny odmalować w kolor auta i ogołocić ze wszystkiego. Ważne żeby robić to z głową żeby uzyskać taki efekt jak w corsie a nie efekt śmietnika w gołych blachach a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Ale myśle że deska jest potrzebna, dla smaku i użyteczności możesz ją (wyflockować - poflockować?) <--wybierz poprawną formę w każdym razie wiesz o co mi chodzi
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 21 Mar, 2007
ha! Miękniecie! Może to i racja - jak się dowiedziałem bez nawiewu nawet z głupiego kjsu by mnie wyrzucili... Poza tym już wcześniej nie miałem połowy deski (dolnej połowy konkretnie - tej ze schowkiem, widać na fotce sprzed rozbiórki), może faktycznie wystarczy? Na maksa fajnej "czystości" z corsy i tak bym nie uzyskał w ciemnym samochodzie...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Śro 21 Mar, 2007
ile można zyskać kg na takim odciążeniu orientacyjnie... i o ile to poprawia osiągi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach