auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 28 Mar, 2012
Kurde Panowie styl jazdy i trasy jakie się pokonuje mają znacznienie. Kolega ma Octe RS po sofcie na 250KM i jego średnie spalanie nie przekracza 9 litrów. Da sie da, kwestia jak i gdzie kto jeździ. Będą pewnie i tacy co poniżej 15 nie zejdą.
z mojego doswiadczenia wynika, ze w autach, ktore fabrycznie maja napisanie dziwnie niskie spalanie (zwykle male N/A, dizle i obecnie modne downsized turbo) spalanie to jest fikcja w kazdych warunkach, natomiast w tych bardziej uczciwie opisanych z wiekszymi motorami spokojnie mozna zejsz ponizej fabrycznych danych. Program zreszta w tym pomaga czesto.
W subaru nigdy nie osiagnalem na baku fabrycznych 15 litrow w miescie nawet stojac w non stop w korkach. W volvo cross country po programie spalalem srednio 2 litry mniej niz przed.
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 28 Mar, 2012
GeKo napisał/a:
Kurde Panowie styl jazdy i trasy jakie się pokonuje mają znacznienie. Kolega ma Octe RS po sofcie na 250KM i jego średnie spalanie nie przekracza 9 litrów. Da sie da, kwestia jak i gdzie kto jeździ. Będą pewnie i tacy co poniżej 15 nie zejdą.
Potwierdzam ! ale to chyba taki wyjątek z tym spalaniem w tym przypadku.
Samochód mający 250koni turbo jedzie sobie w trasie prędkością przelotową np 130km/h i ma ileśtam oporów.
W związku z tym co z tego że ma 250koni jak aktualnie używa np 70-ciu żeby pokonać te opory.
Ile samo koni uzywa samchód który waży tyle samo i ma takie same opory ale moc maksymalną np 130koni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach