auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
Loko napisał/a:
saxorulez napisał/a:
p106rallye napisał/a:
306 GTI6 niż z 206 RC
średnica ta sama
Ja juz nie chce móić czym to się różni, bo zostane posądzony o jakieś zboczenie na tle hamulców
ekhmm
to pomoge
Loko napisał/a:
W 307 2.0 benzyna jest tarcza jak w RC 288mm,
307 1.4 ma 266 mm, jeszcze 1.6 z tym że nie wszystkie, zależnie od rocznika najpierw były 266 a potem 288
No i z diesli chyba w 2.0 były też 266
róznica jest taka jak napisałem, że 20 mm to jest starszy typ zacisku i jak go kupisz to on będzie miał minimum 5 lat, no i druga sprawa do zacisku 22 mm nie ma tarcz ate power disc, ani brembo maxów, z cietych są tylko ebc i zimmermany za straszne pieniadze
A to nie jest to samo o czym zawsze męczyłęm bułe, bo te dwa rodzaje zacisków to oba są boscha, a jest jeszcze do tego lucas
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 07 Mar, 2007
Nie kazdy wszystko umie
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
p106rallye napisał/a:
Do pucharu to trzeba mieć chyba samochód z "puli",a nie jakąś samoróbke,tak mi się przynajmniej wydaje.PS pucharówka ma hamulec raczej z 306 GTI6 niż z 206 RC
No raczej.... do tego przeróbka z bazy homologacyjnej innej niż jest na końcu pachnie wypadem z rajdu na BK. Nie ma sensu wyważać otwartych drzwi. Jest kupę pucharówek na sprzedaż a i puchar idzie. Jeśli chcesz dokadniejszych info (na temat budowy i aut na sprzedaż) odezwij sie na Priv, to ci podam namiar na kolege.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 11 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
Jest kupę pucharówek na sprzedaż a i puchar idzie. Jeśli chcesz dokadniejszych info (na temat budowy i aut na sprzedaż) odezwij sie na Priv, to ci podam namiar na kolege.
jadac w pucharze widzialem w jakim stanie sa niektore z nich :/ chyba jednak
czasami lepiej poskladac cos od podstaw, ale jak pisalem auto ma juz nowego
wlasciciela wiec po temacie z 206 :)
-----
OPEL KADET GSI 16V
Do trzech razy sztuka sprawdzilo sie i dzis :] Po dwoch podejsciach do clio
i nieudanym do 206 przyszla kolej na historie klasy A7 - Kadeta GSI 16V.
Auto do obejrzenia bylo w Legnicy. Już na pierwszy rzut oka bylo widac, ze
w przeciwieństwie do poprzedników auto jeszcze zyje i sporo jeszcze przed
nim. Czyste, proste, blaszane i wielka rozbudowana klatka.
GSI fajnie ciagnie z dołu, szybko sie wkręca /obiektywnie to znacznie lepiej
niz williams z warszawy/, zawias koni, dobrze hamuje, skreca, nie nerwowe,
bardzo przyjazne w prowadzeniu i jadac pod gore na wyswietlaczu dosc szybko
pokazalo mi sie 170 :)
Plany na przyszlosc to testy, szpera, jeszcze krotsza skrzynia. Zdjecia nizej:
Auto ciagnie na Vtym biegu do samego konca... Vmax 220 km/h.
Jadac obok niego to tak od 180 do 220 kadet odchodzi jak z procy i na A4
nie bylo dzis wiekszego kozaka :)
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 11 Mar, 2007
z tego co wlasciciel mowil to 31m rury jest, klatka ciagnie sie od mcpersonow,
jest krzyz na dachu, 2 z tylu, w drzwiach + belki, palaki sa tez w podlodze...
prawie jak u kuzaja w N12 :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach