ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011
Odpisuję! Doloty mam dwa oba z serią stożkami jeden do sprzedaży od razu cena 300zł nowy w pudełku... Mój tak samo nówka nawet z założonymi ładniejszymi śrubami na air boxie będzie też do sprzedania tylko no panowie najpierw muszę się znaleźć chętni na to co najdroższe, żebym nie został z rozkompletowaną rajdówką bo to nie o to chodzi
CHRZANEK napisał/a:
Ale dlaczego ???
Chrzaniu no odpowiedział Ci kubas...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 06 Kwi, 2011
chyba nie...
za to dowiedzialem sie ze w rpp nie zwracaja uwagi tak do konca na tarcze
przy duzych hamulcach. zgodnie z homologacja tarcza pod duzy zacisk
powinna miec dokladnie taki sam uklad rowkow jak w ksiazce homologacyjnej.
ze wzgledu na trudna dostepnosc takich tarcz jest to prakrycznie niewykonalne
i nie wymagaja tego. wazne zeby byla plywajaca jak tego wymaga homo.
czyli najtansze 'galfery' moga byc.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Śro 06 Kwi, 2011
Hehehe. Wiesz no Greg rozważam tak jak piszesz tylko wolałbym żeby to poszło np z deską rozdzielczą która i tak jest przycięta pod klatkę i oflockowana, przewodami paliwowymi, hamulcowymi i np boczkami carbonowymi
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach