auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010 chlodnica oleju
poniewaz wyglada na to, ze moj japonski plastix elastix jeszcze troche ze mna zostanie, to przemysliwuje nad lekkimi poprawkami.
chodzi mianowicie o chlodnice oleju.
hondy specjalnych pojemnosci, jesli chodzi o olej nie maja. do serii moze to i styka, ale seria ze stozkiem, jak u mnie, w lublinie ostro dostala po tylku, olej byl spieniony itp.
orientacyjnie przypominam, iz moc max. wzrosla z 90hp do 144hp, silnik kreci sie tez wyzej.
jaka chlodnice oleju dobierac? jakiej wielkosci/pojemnosci/firmy?
chodzi o wariant rozsadny, auto uzytkowane jest na codzien, na torze raczej okazjonalnie. nie chce mi sie juz pakowac w to auto fury kasy, ale nie chcialbym powtorki z lublina.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010
Jako że nie mam doświadczenia w tym temacie a to jest temat ekspercki to się wypowiem.
Czy posiadasz wskaznik cisnienia oleju i jego temperatury z alarmem?
Jeśli nie to powinieneś się w niego doposażyć.
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010
w zakresie wskaznika to bym poszedl w sm peak - temp oleju. pytanie czy mozna na tym poprzestac, czy koniecznie niezbedne jest cisnienie. kosztuje ono niestety 2 razy tyle co temp na alledrogo. a wolalbym chyba temp plynu chlodniczego...?
btw: moze ktos ma jakies dojscia?
mysle bizu ze jak sie robi to juz trzeb robic kompleksowo zeby dwa razy wszystkiego nie ciagac, bo jak juz zalozymy trojnik to juz od razu to mozna fajnie poskladac.
jak dla mnie szukac wskaznikow na allegro chyba bedziesz najtaniej.
celujesz w auto gauge czy cos innego? czy np. szukasz uzywanych VOD?
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010
chyba podstawa , to jest podstawa pod filt oleju z którego jest podawany olej , reszta to przewody w oplocie , które wytrzymają tem. rozgrzanego oleju , nastepnie chłodnica , i właśnie nie wiem czy powrót jest to miski olejowej czy gdzie , Ale ja bym tak to rozwiązał ze schłodzony wolej wraca do miski
najczesciej w zestawach z chlodnica oleju, olej wraca do podkladki pod filtr oleju.
Dokładnie. Kupujesz gotowy kit w skład, którego wchodzą podstawka pod filtr, przewody, chłodnica plus mocowanie i śróbki. Co do producentów to najpopularniejszy chyba jest Mocal, ogólnie wybór jest ogromny.
Ostatnio zmieniony przez martin.h Pią 19 Mar, 2010, w całości zmieniany 1 raz
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010
Cytat:
celujesz w auto gauge czy cos innego? czy np. szukasz uzywanych VOD?
auto gauge stepper motor. kilka osob tu chwalilo, cena przystepna.
pozostaje jednak kilka kwestii:
- pierwsza podkladka - napisane jest, ze umozliwia montaz czujnikow, pytanie czy mozna za jej pomoca podlaczyc rowniez chlodnice?
- druga podkladka - jest napisane jasno, ze np pod chlodnice, ale co z czujnikami?
pozostaje rowniez kwestia gwintow, przy wskaznikach auto gauge jest podane, ze czujniki sa na gwint 1/8' lub M10x1.
czy trzeba na to zwracac uwage czy sa jakies przejsciowki?
edit: na innej aukcji pisza, ze wejscia w takiej podkladce autogauge mozna wykorzystac dowolnie, w tym rowniez pod chlodnice...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach