auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Wto 29 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Jaco, jeśli startujesz z R2 to możesz przejechać maksymalnie 3 rajdy bez pomiaru czasu. Czyli po trzecim robisz R1 i Zamkowy oraz Cieszynkę jedziesz z pomiarem czasu w RPP.
tak wiem, że tylko 3, może uda się jeszcze jakiegoś 3 ligowego pojechać wcześniej..
tylko tak sobie teraz myślę, że jeszcze nawet nie mam budżetu na stary i to są czyste założenia.. ale mam nadzieję, że da rade ogarnąć i coś pojadę..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Gru, 2009
hehe, ja tylko pytam Bartka z kim jedzie, bo chciał i z Radziem i z Marcelem dlatego mógłby napisać czy z kimś coś finalnie ustalił, żeby nie było jak w tym roku że co rajd szukał pilota...
ja oczywiście oferowałem swoje pilotowanie na cały rok, ale widze, że nie zostało wzięte pod uwage.
Przem_106 jestem do wzięcia na cały rok w RPP.
pozdr.
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Gru, 2009
Panowie ja tylko wrzucilem kalendarz........ Co prawda moim zamiarem bylo wywolanie dyskusji na temat RPP w 2010 a wyszlo zupelnie cos innego. No chyba ze rzeczywiscie k-mart zalatwi sponsoring z latary.pl
Czy ktos moglby tu posprzatac, i ewentualnie wydzielic dyskusje do hydeparku (oczywiscie ta nie zwiazana z RPP)
Wracajac do tematu z mojej strony, w tej chwili bardzo wazne jest podpisanie umowy na budzet 2010. Mam nadzieje miec ta sprawe zamknieta do polowy stycznia. Na razie prawie wszystko jest juz ustalone, ale slownie (co akurat przy obecnym sponsorze biore na 100)
pojawily sie regulaminy, z nowosci to dopuszczona klasa n4 (z 30 mm zwezka) ktora bedzie miala osobna klasyfikacje, rajdy maja sie odbywac w systemie dwu dniowym (co mnie bardzo cieszy) i zakaz grzania opon na drogach dojazdowych (kara do wykluczenia wlacznie)
Warta odnotowania jest jeszcze zmiana dot. rozgrywania rund RD3L w ramach RPP. Zamiast 10 wymagane jest zgłoszenie 15 załóg, inaczej jedzie się bez pomiaru czasu na końcu stawki.
martin_h ale decyzje czy runda rd3l zostanie rozegrana czy nie i tak podejmuje organizator.
jeszcze cos takiego z rsmp:
"W trakcie rajdu, oprócz stref tankowania, zezwala się zawodnikom na dodatkowe tankowanie paliwa tylko bezpośrednio z dystrybutora, na stacjach paliw wyznaczonych i wskazanych przez organizatora w książce drogowej."
jak mniemam skoro w regulaminie rpp nie ma zakazu to i tak nadrzednym regulaminem jest ten z rsmp i zmiana ta tez dotyczy rpp?
Szkoda tylko, ze wpisowe pozostaje bez zmian 1000zl by stykło.
50x1200zł daje tyle samo kasy dla organizatora co 60x1000zł. Chyba, ze by wprowadzic nagrody finansowe. W kazdej dyscyplinie sportowej wpisowe stanowi bardzo duzą częsc nagrod!
No ale pucharkow powinno byc wiecej
Do rozpoczęcia sezonu tuż, tuż, i wiele wskazuje na to, że klasa N4/30 nie będzie tylko na papierze. Co prawda rozrzut sprzętowy będzie duży, bo od Evo9 poprzez Imprezy GT aż po Legacy Turbo. Fajnie, że chłopaki wyciągają stare sprzęty z garażu, tym bardziej, że koszty startu jakimś starym Miśkiem czy Subaru można porównać do kosztów startu topowym sprzętem w klasie A7.
Nie chce mi się otwierać nowego tematu o RSMP 2010 więc napiszę tutaj.
Sezon zapowiada się arcyciekawie. Kuzaj wsiada w Fabię S2000, Kuchar zostaje w PSP, bardzo możliwe, że i Kajto wsiądzie w rajdówkę S2000. Jednak prawdziwym pociskiem są pojawiające się od kilkunastu dni informacje o powrocie Hołka. Nie wiadomo jeszcze czy ma to być cały sezon czy tylko rundy szutrowe plus ewentualnie Rzeszowski, ale będzie się działo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach