auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
Problem jest taki ze PiT jest po prostu wojującym hondożercą, hondosemitą czy jakoś tak.
I ma prawo do takich przekonań, jednak strasznie wypacza to dysputę.
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
KarQ, wiesz co nie znam się na tym za bardzo, ale poprostu założyłem dolot i wydech
eM, ja hondosemitą? skądże znowu, jestem honda-owners-semitą i nie bije tu do ciebie tylko 70% posiadaczy tych pojazdów, którzy chodzą w chmurach bo mają rynne z tyłu i stożek pod maską i wszystko inne to gówno, pisałem już to chyba?
Co do rozwiązań technicznych to chyba mogę wyrazić swoją opinię.
peace
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
prawda jest taka że jakby tutaj wszystkich było stac na vti ( np: 6gen ) to bez zastanowienia by brali wlasnie H a nie saxo/106
kupiłem saxo z miłości . Teraz, jakbym miał jeszcze raz wydać ten hajs, oczywiscie że bym kupił vti
- większa
- sszybsza
- nowocześniejsza
- wygodniejsza
i nie podlega to żadnej wątpliwości.
HAWK
ps. i tak najlepszy jest akordeon w awtomacie
14L na setke a alfa 156 2.0 zrobiła ze mnie wiatrak taki ze na następnych swiatłach MUSIAŁEM bawić się radiem
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
pit napisał/a:
Biorąc pod uwagę ilość modów które trzeba wykonać w hondzie (mówie tu o 1.6 dohc, sohc) żeby dorównała pugowi po dolocie i wydechu mnie przeraża. Do to tego nie mam kombinatoryki w pugu (przynajmniej na podstwawowym etapie) wsio jest p&p.
Sorry, ale wydaje mi sie, ze jestes ograniczony...
Albo mowisz o topowych wersjach danych modeli, albo o tanszych...
Porównuj s16 do vti, jak mowisz o innych dohc, shoc to porównaj do rallye, albo puga 1,4...
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
strick, widzisz i chyba ty jesteś bo nie łapiesz sensu moich wypowiedzi (wsumie sam się też zgubiłem )
A więc podsumowując moje PITolenie:
Nie cięrpię posiadaczy 4 i 5 genów sohc,dohc i hgw co jeszcze bo się wożą "szybkimi hondami", zdaje sobie sprawe że to stare auta itd. Ale posiadacze są innego zdania przyjmniej do czasu kiedy przegrają ustawkę.
Ja swojego czasu (po modach) robiłem 5 gen B16A2 czy coś seryjną, do czasu aż se przelot zrobił to wciągał mnie w dolot. W szoku byłem ile dał jej wydech.
Nie jestem miszczem prostej ani fanem 1/4 więc dla mnie nie robi wow ivt które odjeżdza mi powiedzmy trzy długości, myślę sobie trzymam się nieźle a miała mnie zmiażdzyć. Więc może to kwestia poczucia co znaczy objechać i być objechanym. Szczególnie że ma wydłubane 160parę a ja może 130. I tekstów później, ale ci wjebałem, peugeot nie jedzie co. No kufa dziecinada straszna.
btw
4 biały gen , zrobiony w stylu JDM jest fajny
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
Cytat:
Nie jestem miszczem prostej ani fanem 1/4 więc dla mnie nie robi wow ivt które odjeżdza mi powiedzmy trzy długości, myślę sobie trzymam się nieźle a miała mnie zmiażdzyć. Więc może to kwestia poczucia co znaczy objechać i być objechanym. Szczególnie że ma wydłubane 160parę a ja może 130. I tekstów później, ale ci wjebałem, peugeot nie jedzie co. No kufa dziecinada straszna.
no właśnie teraz sam mówisz to z czego się smiejesz, jak Honda przegra to ją zmasakrowałeś, jak sam przegrałeś to jest kwestia poczucia bycia objechanym. Naucz się że wygrywanie i przegrywanie jest zero jedynkowe. Albo wygrywasz albo przegrywasz, nie ma przegrania częściowego lun całościowego
nie chce mi sie wklejać wcześniejszych postów więc wale z pamięci:
1) niezawodność tego co masz pod maską - i w jednym i w drugim aucie jest silnik, ale uwierz mi że serwisowane B16A jest jednak mniej zawodne niż TU5J4. Pomijając silnik jest jeszcze skrzynia za którą oddał byś nerkę, bo żadna ze skrzyń serii MA nie jest w stanie zmienić biegu przy 9000rpm a Hondowskie robią to w serii.
2) wyścig na prostej odzwierciedla to co pokazuje hamownia, jedziesz po krzywej wykresu przyśpieszając. Więc przemyśl swoją wypowiedz proszę
3) życzę Ci żeby zlała Cię jakaś honda serio, bo chyba za mało od tych aut dostałeś
4) co do stanu 4 gen i 5 gen, sprawdź stan 106 xsi i Saxo VTS na Polskich ulicach bo chyba nie wiesz jakie śmietniki jeżdzą
Reasumując ja kończę tą jałową dyskusję i dodaje temat do ignorowanych bo wiem że Cię nie przekonam, ale zapraszam na tor czy na drag strip chce zobaczyć jak niszczysz wszystkie Hondy
over
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach