auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
pit napisał/a:
Podekscytował się chłop trochę i już ...
Janusz napisał/a:
czyli innymi słowy jeden hój czy kupisz hondę czy francuza
dlatego kupuje sie TDI (z czerwonym DI) i masz święty spokój Tanie mody i jak masz 100 koni to pali 6, jak masz 300 pali 6 i jak masz 500 też pali 6 Nigdy się nie psuje, nie trzeba wymieniać oleju itd. same pozytywy normalnie
auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km Pomógł: 63 razy Dołączył: 29 Mar 2006 Skąd: olkusz
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
pit sorry ale w hundach jest wielowachacz z tyłu, wiec zaloze sie, ze pierwsza lepsza partie w lesie, na wyrypie, taka seryjna hąda z 92roku przejdzie szybciej niz Ty 106tka ot co
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
Kubas, już mam stabi jak i heble
PIT, Honda może mieć 140km ale dostanie od 120 Puga bo ma długie przełożenia. Dlatego podstawową modyfikacją w Hondach jest montaż hybrydy, który mnie w końcu czeka
BTW, wiem o czym mówicie (zachowanie hundziarzy), ale nie pijcie do nas (mnie i eMa) bo ja mam szczerze w dupie, że to civic i nie uważam go za przesamochód.
Kupiłem go ze względu na poczynione modyfikacje oraz niezawodność.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
Oj chłopczyki,
niektorzy jeszcze cały czas są pełni uprzedzeń i zabobonów.
Kubas - mojego czasu 2007 z lublina nie bierz pod uwage bo to byl przejazd bardziej dla jaj niz dlaczego kolwiek innego - nie było tu szans na nic na tym setupie. Lubie żaglówki, chcialem sie poczuc jak na falach znowu.
Każdy hatch ma swoje plusy i minusy i moge o nich się rozpisać bardziej niz wskazywac kto ma kompleksy vteca a kto idąć do samochodu nie wie czy dzisiaj auto czy auto-bus.
Seryjne saxo vts/ 106 jest super na dziendobry, wkladasz opone i latasz i jest git.
Zeby zwiekszyć moc znacznie i nadlubac elektronike musisz troszke zainwestowac
Reszta super.
Seryjny cif eg 1.5 90 koni po swapie generalnie fajnie przyspiesza i brzmi.
Trzeba do niego zalozyc hamulec,zawiasik jakis dobry,stabi, zrboi wydech etc - troszke roboty jest i monet. W zamian mamy piekny output z silnika 100,107 koni z litra na dziendobry. Do tego masę gratów,kolektorow,dolotow opcji w kalejdoskopie. Do tego dostajemy banalne ecu ktore przerobi sobie chlopak z technikum + darmowy soft.
Nie jest trudno zrobić 185koni ale są też tacy którzy wpakowali duzo kasy w te silniki i gówno zyskali. Wiec wszystko z głową.
Nie rozumiem też po co rozsądzać co jest lepsze co gorsze - tak jakby była na to odpowiedź. Nie ma jej. Tak naprawde wszystko co jest - jest w tabelach które tak gorliwie i sumiennie uzupełnia Loko po każdym naszym spotkaniu na asfaltowych zawijasach.
Wyznacznikiem też niczego jest ściganie się spod świateł - można równie dobrze pojechać na hamownie.
Bardzo proszę o nie pisanie/sugerowania ze czyjaś pasja/hobby jest gorsze czy lepsze od waszej, takie coś wieje ch.ujem strasznie.
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
michool_vt napisał/a:
pit sorry ale w hundach jest wielowachacz z tyłu, wiec zaloze sie, ze pierwsza lepsza partie w lesie, na wyrypie, taka seryjna hąda z 92roku przejdzie szybciej niz Ty 106tka ot co
No podobno to hi-tec ja tak nie uważam, delikatny szajs.
KarQ napisał/a:
PIT, Honda może mieć 140km ale dostanie od 120 Puga bo ma długie przełożenia. Dlatego podstawową modyfikacją w Hondach jest montaż hybrydy, który mnie w końcu czeka
Biorąc pod uwagę ilość modów które trzeba wykonać w hondzie (mówie tu o 1.6 dohc, sohc) żeby dorównała pugowi po dolocie i wydechu mnie przeraża. Do to tego nie mam kombinatoryki w pugu (przynajmniej na podstwawowym etapie) wsio jest p&p.
eM napisał/a:
. Do tego masę gratów,kolektorow,dolotow opcji w kalejdoskopie. Do tego dostajemy banalne ecu ktore przerobi sobie chlopak z technikum + darmowy soft.
Nie jest trudno zrobić 185koni ale są też tacy którzy wpakowali duzo kasy w te silniki i gówno zyskali. Wiec wszystko z głową.
no i to jest mega plus, wszystko za grosze i w pip tego
eM napisał/a:
Wyznacznikiem też niczego jest ściganie się spod świateł - można równie dobrze pojechać na hamownie.
Tu się nie zgodzę, street raczej pokazuje co ile warte, naprzód oczywiście. A na hamowniach różne bajki widziałem.
Nie chce udowadniać racji, poprostu weryfikuje informacje.
Złym wizerunkiem hondy również jest to że 70% to niejadące druciarstwo na 3calowych wydechach.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
Lepiej zamiast się spinać kto ma większego pograjcie sobie w cs'a
Ale król jest tylko jeden
Wszystko ma swoje plusy jak i minusy, nie powinno się skreślać żadnej marki, co najwyżej konkretny model bo każdy ma/miał w swojej ofercie coś takiego, że większości z nas by zafurczał.
A tak w ogóle kto jest szybszy - who cares, to ma chyba nam(właścicielowi) sprawiać masę radochy
Zawsze znajdzie się lepszy.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
pit napisał/a:
Biorąc pod uwagę ilość modów które trzeba wykonać w hondzie (mówie tu o 1.6 dohc, sohc) żeby dorównała pugowi po dolocie i wydechu mnie przeraża. Do to tego nie mam kombinatoryki w pugu (przynajmniej na podstwawowym etapie) wsio jest p&p.
Dałeś popis. D16Z6 (starszy model silnika niż mój) + CAI + 4-2-1 + 2,25 na dwóch przelotach 140km. U mnie po remapie wyszło 145km/150Nm.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach