Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
"WINTER RALLY" - I RSMPPC 2010 !!!
Autor Wiadomość

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Marku po kolei.
Czas jaki masz w karcie nie jest czasem startu, jest to czas w ktorym masz zameldowac sie na PKC'u. W kjsach zazwyczaj PKC jest miejscem startu. (aczkolwiek nie zawsze, czasami z pkcu podjezdza sie na start, wtedy po dostaniu wpisu w karcie sedziowie odpowiednio Cie pokieruja)
Zapowiedz PKC'u jest oznaczona zolta tablica, jak na rysunku ktory wkleilem.
Do lini startu bedziesz podjezdzal zawsze z wytycznymi sedziego, pokaze Ci czy jeszcze czy dosc takze z tym nie ma problemu.
Pilot daje karte na samym PKC'u, zapowiedz to tylko i wylacznie tablica informacyjna.

Pomiar czasu jaki jest na probie zazwyczaj jest zaznaczony na mapkach, jesli meta stop to zatrzymujesz sie tak aby linia byla pomiedzy osiami, jesli meta lotna to przejezdzasz ja, wytracasz predkosc tak aby zatrzymac sie na mecie stop na ktorej zostanie Ci wpisany czas przejazdu.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Marcel 08 napisał/a:
Marek ważne naprawde jest to ci ja zaczałem a Bad-i rozwinał z qbusiem!!! zwróćcie na to uwagę po otrzymaniu karty


Ty już dostałeś pomuka ! :rotfl:


Czyli jak meta lotna to tam mi się mierzy czas a i tak się zatrzymuje między osiami na mecie tej ostatecznej gdzie mi czas wpisują ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Jak koniec pomiaru konczy sie na mecie lotnej to zatrzymujesz sie potem na mecie stop poprostu przy stoliku. Jak na mecie stop to zatrzymujesz sie tak zeby linia byla miedzy obiema osiami.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

Dobra dzięki :)
Przygotowałem trochę auto do BK, żeby wszystko było.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

- przed startem sprawdz jakie auto jest przed toba i potem sie go pilnuj, to znaczy ustawiaj sie w kolejce za nim jak bedziesz dojezdzal do PKCa, pilnuj kiedy wjezdza na PKC, bo to oznacza ze najprawdopodobniej za 2 minuty Ty wjezdzasz (ale nie zawsze 2 min bo moga byc obsuwy i czasy sie rozjezdzaja)
- zawsze jak konczysz dojazdowke, szukaj zoltej tablicy (poczatek PKCa) i pilnuj sie zebyc jej nie przekroczyl przed wyznaczonym czasem, bo od tej tablicy zaczyna sie PKC . Zatrzymaj sie gdzies , zobacz ile macie czasu do wjazdu na PKC i jak jest czas to mozna pojsc obejrzec probe
- mozesz wjechac 1 min wczesniej na PKC, ale karte sedziemu musisz podac dokladnie o czasie, nie wolno ani wczesniej ani pozniej , bo jest kara
- jak nie mozesz wjechac na PKC o czasie (bo np. jest kolejka do PKCa i cie nikt nie wpusci - co jest naturalne, bo kazdy jest spozniony , to idziesz piechota na PKC i podajesz karte i mowisz ze masz czas wjazdu.
- raczje sprawdzaj co sedziowie wpisuja, bo jak sie pomyla, a ty tego nie wyczaisz, to oczywiscie Twoj blad i Ty ponosisz tego konsekwencje , jak Ci cos sedzia poprawi/skresli to sprawdz czy sie obok podpisal, bo jak nie to znowu Twoja wina, ze sobie cos sam pomazales w karcie.
- od momentu wjazdu na PKC teoretycznie nie mozna wysiadac z auta, trzeba miec zapiety kask i wlaczone swiatla, dopiero po wyjezdzie ze strefy przestaje to obowiazywac, wiec jak cos wam padnie na probie i np. zorientujecie sie na mecie, ze mozecie miec kapcia i chcecie to sprawdzic , to nie wysiadacie na mecie i nie patrzycie co sie stalo, tylko odjezdzacie za tablice konca strefy (przewaznie kilka metrow dalej) i wtedy mozecie wysiasc z auta i zaczac naprawe.


POWODZENIA !!!
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Lut, 2010   

I NIE COFAJ W STREFIE!!! (tzn za żółtą tablicą, nie możesz tam poriszać się wstecz a tylko do przodu)

Czasem jak ustawiaja cie na starcie i podjedziesz za daleko to sedzia może dac ci znak żebyś cofnął, zeby ustawic sie dobrze na linii startu. i to jedyna opcja gdy możesz wbić wsteczny

To samo na mecie stop. Jeśli przestrzelisz i zatrzymasz się tylnymi kołami za linią mety to nie próbuj korygowac tego cofając
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 06 Lut, 2010   

czyli jak jest kolejka do pkc a zbliża się moja kolei to pilot na iść z kartą i powiedzieć, że mamy czas wjazdu np za minutę? Ile czasu wcześniej na iść pilot z tą kartą ? I co wtedy robi sędzia? Puszcza po kolei jak stoją czy każe mam ominąć kolejkę i wjechać na pkc ? Głupie to wszystko. Jak by nie można było prościej...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 06 Lut, 2010   

jesli nie ma zadnych opoznien i mozesz wjechac na PKC to wjezdzasz, jak sa opoznienia i nie masz szans wjechas auten na PKC to wtedy idziesz z buta i podajesz karte ... moze sie tak zdarzyc, bo np. ktos wydzwonil i nie moga puszczac normalnie aut na odcinek no i robi sie kolejka na PKCu aut czekajacych na start, a ze nikogo nie puszczaja, a ciagle przyjezdzaja nastepni to kolejka sie wydluza az zabraknie miejsca w strefie i wtedy robi sie kolejka przed PKC i nie masz szans wjechac, to wtedy musisz ty albo twoj pilot isc z buta i poprosic o wpis i zapytac sie sedziego co dalej ... przewaznie wraca sie do auta i czeka az sie kolejka rozladuje, bo skoro ty czekasz i nie mozesz wjechac , to wiecej zalog jest w identycznej sytuacji i tu raczej nie ma mowy o przepuszczaniu kogos, bo kazdy czeka ...

jak juz z buta idziesz z karta to idziesz tak zeby podac karte o czasie ... sedzia na PKC ma zawsze dostac karte o czasie, nie wazne czy wjechales autem, czy przyniosles w garsci.

W sumie to ma sens ... chodzi tylko o to zebys dostarczyl karte na PKC o czasie bo to jest dowod tego ze przyjechales o czasie ... jak by tak nie bylo, to ktos kto sie spoznil moglby sie tlumaczyc ze byl o czasie ale musial czekac w kolejce przed wjazdem na PKC i dlatego karte dostarczyl pozniej ... wiec to ma w sumie sens. Jest prosta zasada ... karte trzeba dostarczyc o czasie sedziemu na PKC, jak sie nie da w aucie, to z buta :)
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

Dobra jadę... muszę zatankować jeszcze :)

jak ja się qrwa nie wyspałem :/

powodzenia chłopaki !!!
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

Dajesz Włodziu :jupi:


a tutaj jeszcze taka ciekawosta http://ak-centrum.pl/rsmp...TEDEX%20WRC.pdf
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

sa wyniki live .... widać włodka trema zjadła ale mam nadzieje,że przetrze szlak i bedzie mu w 2 nawrocie lepiej szło :jupi:

narazie po 6 próbach 8 w klasie i 48 w generlace
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

48 miejsce w generalce na ile zalog?
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

połowa KJSu http://www.ak-centrum.pl/...ppc1/live/6.htm
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

Marek dzwonił i mówił ze mu się bardzo podoba i ze poznaje temat.
Tez chyba sie zanteresuje tematem ale honda tam sie nie nadaje niestety.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 07 Lut, 2010   

ok :-) to tak na spokojnie :-) po pierwsze przez pierwsze dwa odcinki mieliśmy abs przez co dostaliśmy karę za przejechanie mety i kilka razy wpadliśmy w zaspe z lodu. Następna rzecz to opony... Tylne trzymały a przednie nie miały ochoty łapać trakcji. W trakcie drugiego przejazdu okazało się też, że z tylu kończą się klocki :-) więc ręczny też nas olewał :-) umiejętności Kasi jako pilota ujawniły się przy trzecim przejeździe a moje się nie ujawniły bo często liczyłem na załapanie trakcji która niestety się nie pojawiała często a było mnóstwo lodu... Generalnie dużo błędów... Wiem jakie w samochodzie i wiem jakie we mnie :-) pilot bez zarzutu :-)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8