auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 25 Gru, 2009
kiedyś zlałem sejem wybebeszonym 4runnera na mieście. I to koniec mej wiedzy na ten temat.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Patrol z lat 90-tych (ten przed GR'em) to prawdziwy hardcore'owiec. Rama, sztywne mosty itp. rozwiązania powodują, że auto się nie prowadzi na drodze, o komforcie też można pomarzyć. Za to w terenie to klasa sama w sobie obok Defendera i starego Pajero (tego na ramie). Explorer i 4runner to bardziej ucywilizowane terenówki.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 25 Gru, 2009
moj stary mial dawno temu patrola 92', 2.8td. Cyknal bankowo 400tys km, w sumie fajny sprzet byl, ale nie jechal. Trzeba bylo sie rozpedzic do 160kmh i tak juz jechac
Jak byłem w podstawówce to znajomy ojca zrobił nam kiedyś kulig takim Patrolem, Ze 20 sanek plus prędkości rzędu 70-80 km/h
Silnik może i słaby, ale do jazdy w terenie wystarcza, a pozatym jest bardzo trwały i niezniszczalny.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 25 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
k-mart napisał/a:
moj stary mial dawno temu patrola 92', 2.8td.
Jak byłem w podstawówce to znajomy ojca zrobił nam kiedyś kulig takim Patrolem, Ze 20 sanek plus prędkości rzędu 70-80 km/h
Silnik może i słaby, ale do jazdy w terenie wystarcza, a pozatym jest bardzo trwały i niezniszczalny.
bylem jeszcze dzieckiem, gdzies w okolicach szczawnicy / kroscienka co roku robilismy sobie takie mini cameltrophy po lasach
silnik ma tylko 115KM, za to przelozenia sa takie, ze to auto jedzie tak samo z laweta i samochodem na niej, jak bez. Czyli wolno
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009
temat z doopy jak ten o napisie z oswiecimia. 4runner nie jezdzi tak samo jak nie skreca. Sorry ale oprocz faktu ze idzie rowno z 4.8i w x5 to nie ma plusow
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009
Raz na jakiś czas bujam się po okolicznych pagórkach patrolem GR krótkim 3d 2.8td i w terenie sprawuje sie to bardzo fajnie.
Na codzień ciąga za sobą przyczepę z podnośnikiem koszowym, z nia czy bez niej pali okolice 15litrow ropy, jeżeli potrzebujesz takiego auta do pracy to jest to genialny wybór.
Jeżeli ma to być auto na codzien to zarówno patrol jak i 4runner ze względu na poziom generowanego hałasu, hujowy środek i koszta utrzymania są całkowitym niewypałem, jeżeli natomiast potrzebujesz auto do ciagania lawety - kup busa, będzie dodatkowo mógł w środku wozić graty
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009
kupel mial 4runnera,ostro upala u terenie i nie mam tu na mysli jazdy po lesnych drogach,ale prawdziwy hard kor,auto bylo podniesione,wyciągarka,sZmery bajery,wytrzymało u niego 1,5 roku zanim padły mosty i skrzynia,musi to byc pancerne bo inne auta wytrzymywaly u niego max 1 rok,silnik 2,4 na drodze nie jedzie wogole ,gorzej niz stary dostawczak,gorke widzi zanim sie zacznie,ale w terenie na reduktorze daje rade,nie wiedzialem ze pod takie gory wogóle mozna podjechac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach