Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Jakarti
Śro 14 Paź, 2009
golf vs evo8 vs sigt
Autor Wiadomość

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   golf vs evo8 vs sigt

se polataliśmy - wszystkie dzieci na 1 barze ;P ...

golf - wypatroszony - bez siedzenia i zapasówki.
evo 8 - doładowanie 1,1 bar (około 300km) z Poźkiem i Rastą na pokładzie
si gt Wolfa - po wydechu z natryskiem wody na ic. moc nieznana, waga z pełnym bakiem 1290kg.

golf vs evo
30-160 - raz 1 długość raz siakieś 1,5-2długości dla evki. generalnie 1,2 równo - na 3 biegu o dziwo odskakuje. w sumie to myślałem że jakimś cudem dam rady ale tym razem nie udało się. może przez szerokie opony 235- nie wiem. generalnie na 3 biegu golfizna odstaje.

golf vs sigt
3 starty - wynik podobny. golfizna dostaje z 1długość pod koniec 3 biegu - szok. jak dla mnie gietek jechał podobnie do evo - może minimalnie wolniejszy...
_________________
0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Pią 09 Paź, 2009, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Załóż lekką 16 (o ile wejdzie) z oponą 205 i ustaw się jeszcze raz.

Jestem pod wrażeniem jak ten Twój Golf zapierdala. Ciężki kaban, a współpracuje jak należy.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

no właśnie nie jest jak być powinno. później pojechałem się przejechać kawałek i zacząłem go rozpędzać- faktycznie do 210 trwało to milion minut. czuć jakby miał spore opory toczenia - coś go hamowało. teraz zaczynam na poważnie zastanawiać się nad ostatnim wynikiem z hamowni który pokazał 100km strat - hamowany był właśnie na 5 biegu.
_________________
0-1
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

to pożycz koła od kogoś tylko na próbę :-)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Koło w tym rozmiarze montowane jest w auta z mocami rzędu 400KM, gdzie jest siła do łamania barier fizyki.

Mniejsze i lżejsze koło to niższa masa nieresorowana i mniejszy moment bezwładności.

Dawaj i rób najtańszego tuninga, sam jestem ciekaw rezultatów.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

tylko że sęk w tym ze ja na tym kole już objechałem 300km sti. no powiedzmy że lecieliśmy podobnie. i wyglądało to tak że powyżej 130 przeganiałem go... a teraz jest odwrotnie. strasznie kiepsko się napędza 150+. czy zwiększony rozmiar opony o 1 może mieć istotne znacznie ? i te straty na hamowni rzędu 100km - dziwne trochę...
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Byłem potwierdzam :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Stf napisał/a:
i te straty na hamowni rzędu 100km - dziwne trochę...


Tyle to nawet 400 konne czteronapędowe auta nie mają.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

apropos strat. auto było hamowane na 5 biegu - vmax 270km/h. wcześniej myślałem że to może przez to takie liczby wyszły ale teraz już sam nie wiem...
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Stf, tylko pmiętaj, że Kremator puścił ciebe na 4 łapy więc jakby obciążenie było tylko na przednią os to i straty byly by mniejsze - tak mi sie przynajmniej zdaje na chłopski rpzum :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Ciebie też puszczał na 4 łapy i jakie miałeś straty ? Masz może wykres Grega przez i po dołączeniu drugiej osi ?
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Niestety nie mam.
Ale ła mój wykres:



Grega na 4 łapkach:



oraz Pabla:

_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

306 gti-6 rajdowka



hamownia project xs w kr - tam chyba jest tylko 1 osiowa... straty tez 100KM o_O
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

wyglada jakby sie kola slizgały podczas pomiaru
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

trochę mnie uspokoiliście tymi wykresami. przy 190km/h u mnie też wychodzi około 55-60km strat czyli podobnie jak Raściak. przy 270km/h te 100km to jednak chyba całkiem normalny objaw na tej hamowni.

w takim razie jestem w szoku jak lata ten seryjny gietek Wolfa po wydechu. praktycznie nie ustępuje evce ~300km. i to w dodatku jest jakaś wypasiona wersja z klimą, abs, nawet szyberdach miała.
_________________
0-1
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9