auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Lip, 2009
eM napisał/a:
Powtórzcie to samo na zakopiance w styczniu
po tym jak Przemek przejechał rondo przy Okęciu może być różnie
Jezeli chodzi o napedzanie golfa, hmmm przyznam ze nie zauwazylem wiekszej roznicy. Tzn, zeby nie bylo, Stf mnie zlał ale czy odjezdzal bardziej niz w zimie to nie wiem
Dzisial nawet byla nowa foka RS - w pierwszej sekundzie pomyslalem ze to Rasta, okazalo sie jednak ze to k-mart testuje sie po przegranej z R26
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 15 Lip, 2009
Marcel 08 napisał/a:
Stf vs Marcel 1:0 (ok.2długości)
znaczy co - impreza nie jedzie?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
nie ujmując STFowi oczywiście bo widać mega mega poprawę, ale 30st. teoretycznie zmuliło nasze seryjne IC
u STFa jest customowy dorzucony, taki sam zabieg chcę u siebie zrobić
może właśnie to było dodatkowym czynnikiem który nas zniszczył??
czekam na wykres
na pewno większy fmic pomoże. podepnij się pod vaga i sprawdź jakie temp osiągasz obecnie na wejściu w stosunku do temp. otoczenia. u mnie są one wyższe o około 15-18st. seryjnego smic'a nie mierzyłem ale z informacji zasłyszanych uzyskiwane temp. na wejściu były na poziomie o ponad 30-35st wyżej niż otoczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach