ładnie, czemu tylko 1mm wieksze?
jakies jeszcze inne mody poszly w parze z wiekszymi zaworami?
Tylko ... hehe ... 1mm to juz bardzo duzo. W zasadzie to bylo zyczenie klienta. Wcale nie jest takie jasne czy bedzie to az na tyle korzystne. (np. u mnie w glowicy wieksze zawory ssace wcale sie nie sprawdzaja, za to troche wieksze wydechy to juz inna bajka. Oczywiscie wszystko jest zalezne od pozostalych modow. Dolot, walki, elektronika, wydech ...)
Wypowiem sie tylko odnosnie glowicy bo nie wiem czy klient bedzie cos wiecej robil z autem:
- obrobka kanalow i komor spalania - delikatnie powiekszone i wygladzone (zlikwidowane i zaspawane kanaly recyrkulacji spalin)
- skrocone prowadnice
- odchudzone zawory ssace
- obrobka zaworow (ssaki 1mm wieksze), polerka, back cut
- gniazda na 3 katy
- unmask zaworow
- na koniec jeszcze wszystko lekko dotarte
grifin010 jutro dam Ci mniej wiecej znac. Tylko wyslij mi dokladne dane silnika. Rozumiem, ze chodzi o Colta? Pomocne bedzie oznaczenie silnika! Ale to juz na PW
obrobka kanalow i komor spalania - delikatnie powiekszone i wygladzone (zlikwidowane i zaspawane kanaly recyrkulacji spalin)
robicie to ręką czy CNC? Macie u siebie coś do mierzenia przepływów?
I pytanie jakie zawory proponował bys do głowicy TU5J4 z wałkami o wzniosie max 10.00mm - rozwarzam przesiadkę na większe zawory tylko pytanie jest jak zrobic to dobrze.
W sumie mało miejsca jest na jaieś szaleństwa z wielkością ale zawsze coś można ugrać.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
robicie to ręką czy CNC? Macie u siebie coś do mierzenia przepływów?
I pytanie jakie zawory proponował bys do głowicy TU5J4 z wałkami o wzniosie max 10.00mm - rozwarzam przesiadkę na większe zawory tylko pytanie jest jak zrobic to dobrze.
Oczywiscie wszystko jest robione recznie (stety i niestety). Na razie nie mam nic do pomiarow moze w przyszlosci cos sie zanabedzie.
Staramy sie nie ingerowac bardzo w sam ksztalt kanalow, chyba ze klient ma wlasne sugestie co do obróbki.
Co do zaworow nadwymiarowych to moim zdaniem wieksze o 1mm to juz sporo dla silnika 1.6. Najlepiej rozeznac sie co ludzie zakladaja i jak to sie sprawuje w praktyce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach