auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
Chłopaki w niedzielę będzie gotowa forma, koło środy jeśli wszystko pójdzie dobrze mógłbym pokazać pierwszy gotowy projekt.
Mam tylko prośbę ma ktoś możliwość zmierzenia temperatury jaka panuje w okolicach dolotu, bo muszę użyć żywicy która nie popłynie pod wpływem temperatury. Mógłbym od razu zapodać taką co trzyma ponad 300stopni, ale po co strzleać z armaty do wróbla.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
GeKo,
ja biorę full pakiet
moge wysłac moje na pomiary
polecam zrobić taki aby był odporny na max temperaturę - część dolotu jest bardzo blisko kolektora wydechowego, jesli masz kolektor bez osłoby termicznej (jakiś aftermarket) to zdaża sie ze puszka jest dosłownie 5cm od rury kolektora.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
oczywiscie tez bede chetny... ale to juz w miesiacu maju...jak pezot zapali
do tej pory mialem stozek na krotko zamontowany do przepustnicy i gralo
to z poprzednim wydechem. nowy wydech dodal spoto mocy na srodku wiec
mysle ze dluzszy dolot lepiej spasuje sie z taka charakterystyka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach