auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2009 Punto gnebi lamiacych przepisy
Brat wyciagnal mnie do Megastora, bo chcial sobie kupic jakis mikser. Poniewaz najczesciej fajne akcje trafiaja sie przy zwyklej jezdzie z punktu A do B to wzialem Punto. Niestety cala droge praktycznie nic, ale postanowilem pokazac mlodemu jak samochod jezdzi, bo jechal nim pierwszy raz wiec zamiast skrecic do domu w korotynskiego to pojechalismy grojecka prosto az do banaha i tam nawrotka w lewo. Stoimy na czerownym, gadamy i nagle przed nas z pasa do jazdy prosto wjezdza czarne BMW E39, w srodku jakis kotlecik obciety na soldżera, czarne szyby, nie seryjny tlumik. No to trzeba goscia postawic w szeregu, bo strasznie nie lubie takiego wpychania sie. Zielone zawracamy wyprzedzilem go wjechalem przd niego i chwila tasowania i dojezdzamy do skrzyzowania z dickensa w kierunku okecia. My prawy, kotlet srodek. Swiatlo dla pieszych mrygnelo, kotlet wbija bmw na obroty, ja tez ale delikatnie. Ruszamy, troche zdlawilem fure i pod koniec jedynki jestesmy dl z tylu, wbijam 2 odrabiamy i juz jedziemy rowno z bmw ( moj brat peka ze smiechu patrzac sie na zawzieta mine kotlesia ), szybkie przepiecie na 3 wyprzedzamy bmw i do odcinki mamy dl przewagi. Hamowanie i skret w korotynskiego. Jaki tam byl silnik pojecia nie mam, ale jechal przyzwoicie, wiec teoretyzuje ze 3.0 benzynka.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2009
Bad-i napisał/a:
naucz sie naucz bo wyciagne Lage
wyciagnij, to i ja sie pojawie, z checia zobacze roznice.
Ja juz stary opanowalem
Kamil gratuluje ... mi ostatnio ciagle ktos proboje udowodnic ze ma szybsza fure z pasa dla skrecajacych , ale narazie nikomu sie to nie udalo. (oczywiscie mowie tu o normalnych furach a nie waszych transformersach)
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2009
he he zrozumiano, czekaj tylko zaloze zimowe kapcie bo na tych walcach co sa teraz auto nie jedzie kompletnie. Serio nie sadzilem ze w kolach moze byc taka OGROMNA roznica.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2009
sukinkot napisał/a:
Bad-i wloz a-grupowy komp renault sport do lagi, wiesz co sie wtedy dzieje....
zamiast +160kmh jest +190kmh po 300m
nie popełnie tego samego bledu dwa razy. Ostatnio wracalem z Poznania i na autostradzie chcial sie brac jakis typ 911 GT. Niestety zapomnialem ze wylaczylem ASP i na Vce spalilem opony
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009
wczoraj wybralem sie na myju myju Punciakowe Wreszcie felga jest biala a nie szara. Wracajac trafilem na nowa A6 4.2 i na trasie lazienkowskiej Prosie Caymana S i dupa zbita, nic sie nie dzialo. Na jednych swiatlach A6 dala sie podpuscic a tak to lipa. Nawet motocykli kurde nie bylo Na wsi podobno policja teraz trzepie nawet stojacych i gadajacych
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach