auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 27 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Cytat:
czy nie jest przypadkiem tak, że punto jest szybsze, a KamilRower nie ogarnia (na razie)?
A może ja też nie ogarniam
Gdybym nie widział miliarda postów, w których jesteś pewien swej (naj)wyższości - może bym przez moment pomyślał, że jesteś skromny, a nie czekasz na teksty "ależ nie, jesteś taki cudowny!"
rasta napisał/a:
eM napisał/a:
ja mysle ze Rasciak ma po prostu wieksza moc w zakresie uzytecznym.
Jako nieliczny na tym forum wiesz o co qaman i nie patrzysz tylko na max moc na wykresie.
lol
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 27 Mar, 2009
mi napisał/a:
Gdybym nie widział miliarda postów, w których jesteś pewien swej (naj)wyższości - może bym przez moment pomyślał, że jesteś skromny, a nie czekasz na teksty "ależ nie, jesteś taki cudowny!"
W życiu trzeb być pewnym siebie Skromny nie jestem, ale pamiętajmy to jesty tlyko forum i trzeba mieć dystans do tego co się pisze
michool_vt napisał/a:
bo wszyscy sie tu jaraja jazda na wprost i tylko moc jest wazna...
Pojedzie się do Biłgoroju i obaczymy, kto skręca, a kto nie
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 27 Mar, 2009
Ja to sie chetnie przejade na jakis tor, chociaz mysle ze zjedza mnie duuuuzo slabsze fury na kretym. Powiem szczerze ze pewnie sam bym lepszy czas wykrecil moim focusem na torze niz na Punciakiem, chyba ze tor mialby dwie proste po 2km dl Badz co badz terazniejszy setup Punto na tor nadaje sie dosc slabo, moze za 2mc bedzie ciut lepiej
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 28 Mar, 2009
myśle ze jak w kropce by była króciutka skrzynka i szpera to na torze by rządziła, przy tej charakterystyce motoru trzeba go trzymać cały czas w lifcie, a ta skrzynia pewnie na tonie pozwala.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 28 Mar, 2009
no właśnie w mocnym aucie za krótka skrzynia nie ułatwia przyśpieszania, stąd troche jestem zdziwiony że ktoś polecał skrócenie skrzyni w Punto. To jest seryjna skrzynia? Jak tak to po podniesieniu mocy powinna być w sam raz.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 28 Mar, 2009
saxorulez napisał/a:
no właśnie w mocnym aucie za krótka skrzynia nie ułatwia przyśpieszania, stąd troche jestem zdziwiony że ktoś polecał skrócenie skrzyni w Punto. To jest seryjna skrzynia? Jak tak to po podniesieniu mocy powinna być w sam raz.
Na 1 i może 2 biegu nie. Natomiast N4 czy WRC przeważnie mają długą 1 by potem 5 lub 6 wbijac już przy 130-140.
A jak Kamil mówi ze na 4 ma ponad 200 to wg mnie to jest znaczna przesada.
Prostym przykładem może być znajomy miał Subaru STI P2000 ale ze skrzynią bodajże od GT. Niby auto się wściekle napędzało a na sprincie obrywał grubo od wielu AWD. Skombinował krótką skrzynię z wersji RA i na następnym pozamiatał konkurencje.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 29 Mar, 2009
No ale właśnie u mnie dwa pierwsze biegi nie istnieją, i jeśli mam startować spod świateł to często tyle tracę, że nie jestem potem w stanie tego odrobić bo miele dwa pierwsze biegi w miejscu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach