auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 20 Mar, 2009
Kamilbike napisał/a:
Pozniej Marek bedzie chcial mi pokazac ze mimo 6mc nie jezdzenia tym wozem dalej potrafi lzrobic lepszy czas niz ja Tydzien temu jak u niego bylem to mial radoche jak maly chlopiec jak mogl poprowadzic znow Punto
auto: VW
silnik:: 1.8KR / 2.0TFSI
moc: 140+km / 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Warszawa, gg2037660
Wysłany: Pią 20 Mar, 2009
Dla mnie Punto >300hp to abstrakcja. Chętnie zobaczę to na żywo
Ciekaw jestem dalszych przeróbek, zwłaszcza pomysłów na hamowanie i zdobycie jak największej trakcji
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 20 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Kamilbike napisał/a:
Pozniej Marek bedzie chcial mi pokazac ze mimo 6mc nie jezdzenia tym wozem dalej potrafi lzrobic lepszy czas niz ja Tydzien temu jak u niego bylem to mial radoche jak maly chlopiec jak mogl poprowadzic znow Punto
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 21 Mar, 2009
Jak jutro bedzie ladniejsza pogoda (ladniejsza od deszczu ), to wezme pstrykajdlo i zrobie fotki Miejsc specjalnych i wrzuce opis do Pimpa
PS Dzis pierwszy raz zatankowalem Punto pod korek, okazalo sie ze w pokrywie pompy paliwa jest dziurka wielkosci 7x7mm i jaies 3-4l wahy spierd, od razu pod samochod Kupilem poxiline i to ogarnalem 15min temu wiec jutro sie okaze czy dziala czy dalej sra bokiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach