Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[PZM] PZMot & 3 liga
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 02 Mar, 2009   

Marek23 napisał/a:

Bad-i napisał/a:
ogolnie rzecz biorac powiedzial ze jezeli mial by budzet to poszedl by do II ligi (RPP) tylko po to zeby zrobic R1, bo oska go nie interesuje a poza tym ma wieksze ambicje i porownuje sie tylko do najlepszych (czyli uwaza nie odstaje nic od czolowki RSMP - gdyby mial podobne auto)

Bonder też tak myślał i szybko zszedł na ziemię.


Ok ale o Bonderze to cos slyszalem a o Tomaszku nic :(
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 02 Mar, 2009   

Marek23 napisał/a:
106 napisał/a:
mancin polegl tam almera

Ta Almera była zła...

wiem dudziak testowal ja w czechach...

(a na zamkowym to jednak bylo stillo... nie wiem co mi sie pomyslilo z almera)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 02 Mar, 2009   

A ten Tomaszek to nie ten co zrobił 4 czas na Karowej? Bo jeśli tak i na tej podstawie chłopak wnioskuje że po próbie ze sprintu będzie klepał szpice to gratuluję wyobraźni.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 02 Mar, 2009   

GeKo napisał/a:
A ten Tomaszek to nie ten co zrobił 4 czas na Karowej? Bo jeśli tak i na tej podstawie chłopak wnioskuje że po próbie ze sprintu będzie klepał szpice to gratuluję wyobraźni.


4ty na Karowej to był Krzysiek Szymański w Legacy

edit: doczytałem Tomaszek na 4ej probie zabił skrzynie
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Mar, 2009   

poniewaz jutro mam egzamin na R2 to tak sobie siedze i studiuje regulaminy. Po przeczytaniu tego fragmentu zaczałem sie zastanawiac:

Rajdy RD-3L są rajdami dla kierowców posiadających licencję stopnia „R2” oraz
pilotów posiadających licencję „BC”, „R2”, „R1”, „R”, „R cross country” i „P”. Kierowcy
posiadający licencję „R1” lub „R” mogą brać udział w tych rajdach samochodami
(dla licencji „R1” samochody odpowiednio z RPP), które muszą spełniać wymagania
Załącznika J i będą klasyfi kowani wyłącznie w grupie „Gość”.
2.1. Całkowita łączna długość Odcinków Specjalnych w rajdzie RD-3L nie może
przekroczyć 30 km. Długość pojedynczego OS-u musi zawierać się pomiędzy
2km - 5km. Pomiar czasu na Odcinkach Specjalnych będzie się odbywał
z dokładnością do 0,1 s. Pozostałe wymagania dotyczące trasy wg art. 3.3, 3.5 oraz
3.6 Regulaminu RSMP.
2.1.1. Średnia prędkość na Odcinku Specjalnym nie może przekroczyć 90 km/h
2.2. Wymogi dla organizatorów rajdów RD-3L są określone w Przepisach Ogólnych
(plan zabezpieczenia, książka drogowa, karta drogowa, parki serwisowe).
2.3. Rajdy RD-3L są rajdami jednoetapowymi z czasem trwania 1,5 dnia.
2.3.1. Rajdy RD-3L dzielą się na:
● „O1” – rajd z łączną długością OS 10 kilometrów (±10%)
● (ukończenie rajdu daje kierowcy 3 punkty do licencji stopnia „R1”),
● „O2” – rajd z łączną długością OS 20 kilometrów (±10%)
● (ukończenie rajdu daje kierowcy 6 punktów do licencji stopnia „R1”),
● „O3” – rajd z łączną długością OS 30 kilometrów (±10%)
● (ukończenie rajdu daje kierowcy 10 punktów do licencji stopnia „R1”).


Kiedys gdzies czytalem ze w RD3L ma byc tak ze np O1 to beda dwa OS przejezdzane dwa razy. A z powyzszego wynika ze jak beda odcinki (nawet kazdy inny) kazdy o dlugosci 2km to w przypadku O3 bedzie ich az 15!!!! (wiem ze nikt takiej rundy nie zorganizuje ale przepisy na to pozwalaja - czy dobrze to interpretuje??
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 06 Mar, 2009   

Bardzo Cie przepraszam Badi ze to kwestionuje ale czy ty robisz licencje rajdową czy patent zeglarski albo prawo jazdy? Bo zrobiłem oczy jak 5 zl jak zobaczylem takie pytania.
To mi smierdzi PRL;em i działaczami.
To jest 3 liga tak?

Szkoda ze trzeba taka droge przebyc zeby po prostu jezdzic
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Mar, 2009   

juz eMowi wyjasnilem ze zle zrozumial ;)
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 06 Mar, 2009   

Bad-i ale cos krecisz... przeciez mozesz miec odcinek o max dlugosci 5 km... robisz 2 petle po 3 odcinki 5 km... wychodzi Ci 30 km oesowych przy 6 oesach.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Mar, 2009   

qbus napisał/a:
Bad-i ale cos krecisz... przeciez mozesz miec odcinek o max dlugosci 5 km... robisz 2 petle po 3 odcinki 5 km... wychodzi Ci 30 km oesowych przy 6 oesach.


to to ja wiem, ale moge miec tez odcinek o min dlugosci 2km i nie musi byc on powtarzany - czyli O3 ma wtedy 15 roznych odcinkow ;) (pytam z ciekawosci bo widac regulamin pod tym wzgledem sie zmienil)

ja tylko mowie ze jest taka mozliwosc a kiedys jej nie było (oczywiiscie 15 odcinkow po 2km to glupota)
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 06 Mar, 2009   

No bo regulamin sie zmienil... dawniej to mialo byc chyba
O1 - 1 odcinek powtarzany
O2 - 2 odcinki powtarzane
O3 - 3 odcinki powatarzane

jak widac teraz uzaleznione to jest od km oesowych calego rajdu
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 07 Mar, 2009   

No to szanowni Koledzy od 2 godzin jestem szczesliwym posiadaczem R2 :)

Z informacji ktore dzisiaj otrzymałem RD3L zadebiutuje, juz jest podobno 13 załog.

Niestety jak usłyszałem jakie fury sie szykuja to troche sie podłamałem. Dzisiaj jeden kolega potwierdził ze jadą 220 konnym CTR a inna załoga wypozycza C2 (190 KM o_O ). Jezeli wiekszosc tak sie bedzie zbroila to zaraz RD3L bedzie mocniejsze od RPP :D
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 07 Mar, 2009   

Bad-i napisał/a:
Niestety jak usłyszałem jakie fury sie szykuja to troche sie podłamałem. Dzisiaj jeden kolega potwierdził ze jadą 220 konnym CTR a inna załoga wypozycza C2 (190 KM o_O ). Jezeli wiekszosc tak sie bedzie zbroila to zaraz RD3L bedzie mocniejsze od RPP :D

C2 to auto klasy R2. Czy nie jest tak, że auta te, a także R3 typu nowe clio lub civic nie są brane pod uwagę w generalce.
Pod drugie Bad-i, spokojnie. Jedź swoje. To nie tor z dwoma zakrętami. Na oesie będzie różnie, początkujący rajdowcy plus 220 koni w tyoe r plus pierwszy rajd= bankowy wylot.

Cytat:
No to szanowni Koledzy od 2 godzin jestem szczesliwym posiadaczem R2 :)

Gratulacje!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 08 Mar, 2009   

Mareczku bardzo dziekuje.....

Jezeli chodzi o C2, to chyba C2 R2 sa brane pod uwage jako kategeria R2 lub Civic tak jak i clio R3. Tutaj chodzi ze chlopaki kupili CTR po Majcherze czy tez wypozyczyli C2 za 20 tys za rajd (co dla mnie jest chore, z drugiej strony jak ktos ma kase to czemu nie)......


My jedziemy swoje zeby sie uczyc i wjezdzac, a jak sponsor pozwoli to na drugiej petli jedziemy swoje ;D

edit: aha jeszcze jedna wazna informacja, podobno AK PL zgodznie z regulaminem i punktem dotyczącym a7 (mam nadzieje ze to o ten punkt chodzi) ma brac pod uwage roznice w sprzecie. Tzn. jezeli auta nie homologowane beda mocno odstawac od innych aut (homologowanych, dla przykladu 240 konny ctr) to wtedy zostanie zmieniony regulamin i tylko auta homologowane beda mogly jezdzic
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 08 Mar, 2009   

R2 faktycznie sa niedopuszczone w 3 l i PP ale niestety... C2 R2 jest homologowane jako A6 a nie jako R2 :)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 08 Mar, 2009   

to miała być liga dla biednych :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 9