Ja bym wolał jeździć topowym C2 R2 niż seryjnym N4. Założę się, że większość zawodników, którzy będą jeździć w N4- będzie dostawała regularne baty od czołówki C2 R2 challange. Niestety w Polsce panuje taka moda (poza nielicznymi wyjątkami), że jak już ktoś posmakował N4 to do niczego słabszego już nie wejdzie.
A jeśli w Polsce nie powstanie w najbliższym czasie jakiś tani puchar to frekwencja w Mistrzostwach Polski będzie na poziomie 20-30 załóg.
PS: Poczekajmy jeszcze na regulamin, bo może się okazać, że N4- to nie będzie nic innego, jak auta w specyfikacji Teamu Dytki jakimi jeździli Grzybek czy Butruk. A to "trochę" więcej niż seryjna eNka.
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
martin.h napisał/a:
Ja bym wolał jeździć topowym C2 R2 niż seryjnym N4
No to jest nas dwóch
martin.h napisał/a:
Niestety w Polsce panuje taka moda (poza nielicznymi wyjątkami), że jak już ktoś posmakował N4 to do niczego słabszego już nie wejdzie
No dokładnie o to mi chodziło. Może jest szansa na powrót paru zawodników w związku z tym.
martin.h napisał/a:
20-30 załóg
Niestety już tak było w końcówce ostatniego sezonu
Puchar Pandy poległ, a na horyzoncie nie widać nowego chętnego na puchar.
Dobrze że chociaż jest Citroen...
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
AndreXSi napisał/a:
martin.h napisał/a:
Ja bym wolał jeździć topowym C2 R2 niż seryjnym N4
No to jest nas dwóch
AndreXSi napisał/a:
martin.h napisał/a:
Niestety w Polsce panuje taka moda (poza nielicznymi wyjątkami), że jak już ktoś posmakował N4 to do niczego słabszego już nie wejdzie
No dokładnie o to mi chodziło. Może jest szansa na powrót paru zawodników w związku z tym.
a nie jest tak ze oni po prostu boja się tak naprawdę wrócić , boja się konfrontacji ze na równym poziomie sprzętowym dostano po plecach nie będą mieli przewagi jaka posiadali gdy startowali WRC albo gdy po prostu byli na fali. Mi np bardzo imponuje postawa Pana Ryszarda pluch , który stara tavrią wystartował bo go po prostu ciągnęło
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
Że się tak wyrażę
CHRZANEK napisał/a:
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
AndreXSi napisał/a:
Że się tak wyrażę
CHRZANEK napisał/a:
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...
A niby dlaczego. Co do Pana Pluchy to grifin010, ma rację. Pokazał, że jak się chce to można (co prawda jak się jeździ to On nie pokazał, ale chęci się liczą i dobra zabawa). Dlaczego za granicą jeżdżą Łady, stare Skody, Trabanty itp., a u Nas nie można zobaczyć Dużych Fiatów czy Polonezów, takie klasy jak N1/A6, czy N2 są już na totalnym wymarciu.
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
co do Pluchy sie zgadzam, co do reszty nie bardzo...
Absencja co po niektórych jest wg.mnie spowodowana tym, że nie mają kasy na topowy sprzęt kalsy, w której chcieliby startować. N4- przy niższych nakładach gwarantowałoby podobne wrażenia z jazdy i szansę na tytuł jakiśtam...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 29 Sty, 2009
Upadek niższych klas to po części wina:
1) Mediów bo zazwyczaj (z wyjątkiem miesięczników branżowych oraz portali) podają tylko pierwsza trójkę w generalce a walkę w klasach i grupach mają centralnie w żopie
2) Zawodników którzy raz zaznali jazdy 4x4 i za cholere nie chcą wsiąść niżej...
Są wyjątki jak np Typa albo Doskocz (tak tak Waldi pojechał kiedyś rajd zimowy lancerem od Leszka K.) ale większość jak wsiądzie w N4 to woli zakończyć karierę niż wrócić do słabszej klasy.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 29 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
2) Zawodników którzy raz zaznali jazdy 4x4 i za cholere nie chcą wsiąść niżej...(...)ale większość jak wsiądzie w N4 to woli zakończyć karierę niż wrócić do słabszej klasy.
jednym z lepszych przykladow jest chyba piotrek adamus
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009
No i jest regulamin, ale ja już widzę pierwsze wady na tzw. chłopski rozum. Dopuszcza się dyfry z VO a zabrania półosi z VO - wniosek będą się ukręcać. Paliwo nie musi być seryjne co podnosi koszty jego średnio 4krotnie. Szczegóły tutaj
Bardzo podoba mi się pkt. 6. Zderzak przedni i tylny, spojler tylny i nakładki boczne progów mogą być wykonane z dowolnych laminatów. Wreszcie ktoś pomyślał.
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009
Zwężka 30 mm ?
32 jest chyba w normalnej N4...
Filip_HGT [Usunięty]
Wysłany: Czw 19 Lut, 2009
AndreXSi napisał/a:
Zwężka 30 mm ?
32 jest chyba w normalnej N4...
Dokładnie tak jest, a 34 mm będzie w N4+, można będzie jechać tym w Open.
Jeśli te wszystkie zmiany mają wpłynąć na frekwencję, to może i dobrze, choć też do wszystkiego przekonany nie jestem.
Poza tym, cześć, bo jestem nowy, a temat do przywitań jest zamknięty
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Czw 19 Lut, 2009
Yoou temat od przywitań nie jest Zamknięty Wiec ZAPRASZAMY
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach