auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 21 Sie, 2008
strick napisał/a:
No to dlatego Sadziłem ze dalej jest 150
co nie zmienia faktu ze Z4 2.0 ma wlasnie 170 KM i powinno smigac
mikson [Usunięty]
Wysłany: Pią 22 Sie, 2008
z4 2.0 nie ma 170KM tylko 110kW przy 6200 czyli około 140KM ,
Koła
Rozmiar przednich opon 225/50 R16
Rozmiar tylnych opon 225/50 R16
Rozmiar przednich obręczy 7.0 J x 16 z lekkich stopów
Rozmiar tylnych obręczy 7.0 J x 16 z lekkich stopów
Silnik
Cylindry / zawory 4/4
Pojemność w cm 1,995
Skok tłoka / średnica tłoka 90.0/84.0
Moc maks. w kW przy obr/min 110/6,200
Maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 200/3,600
Masa w kg
Bez ładunku 1,295
Maks. dopuszczalna 1,520
Maks. ładowność 300
Maks. nacisk na oś przednią/tylną 750/840
Osiągi
Wsp. oporu powietrza (cw) 0.36
Prędkość maksymalna w km/h) 220
Przyspieszenie 0-100 km/h w s. 8.2
Przyspieszenie 80-120 km/h w s. na 4/5 biegu 8.2/10.
moim zdaniem lepiej troszkę silnik w z4 wkręcał się pod koniec obrotów ale to tylko moje odczucie i różnica długości biegów powodowała że nam się nosy na zmianę przepychały, możliwe że obaj nie ogarnialiśmy z4 a mój brajdol też kilkarazy tylko prowadził yts-a, możliwe co raczej nie zmienia faktu że nagle gdyby ktoś kto ogarnia wsiadł i urwał ,8sek do paki to jest prawie długość auta ,
yarek ma małą masę około tony więc 105KM śmieszny silnik ale daje rade do 120KM całkiem oki potem na 4 do 160już powoli puchnie
wniosek yarek trzyma 9sek katalogowo co było też potwierdzone pomiarami przez anjasa
natomiast bmw z4 2.0 stawiam że można by troszkę urwać ale nie zejść do 8.2sek jak ma katalogowo co nie zmienia faktu że z4 fajnym autem jest a yts małym wqrwiaczem dwulitrówek
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 22 Sie, 2008
a widzisz to moj blad, zwracam honor. Nie doczytalem ze Z4 ma 110 KW (myslalem ze ma ta sama moc co nowa 320i).
Co jest nadal dziwne ze podaja ze Z4 ma 8,2 przy tych prawie 150 KM a nowa 320i tez ma niby te 8.2. Takze idac ta ideologia mozemy dojsc do wniosku ze 320i tez nie przyspiesza tak jak podaja. No nic opcje juz jest, wezme A4 160 KM i ustawie obok 320i i bedzie wszystko jasne
mikson [Usunięty]
Wysłany: Pią 22 Sie, 2008
320i nowa bardzo mi się podoba jak będę kiedyś duży to taką przytulę
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 22 Sie, 2008
przynajmniej taką sprzedaja w PL z M pakietem. Bo Audi to dla mnie jakaś porażka teraz. Nowa A4 jest oferowana tylko z 3 benzynowymi silnikami i bez dostępnego pakietu S line.
mikson [Usunięty]
Wysłany: Pią 22 Sie, 2008
szkoda tylko że 320i nie są już 6cylindrowe ale brzmią nadal przyjemnie
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pią 22 Sie, 2008
no dobra sprawdziłem sobie te dane techniczne i tak:
Z4 2.0 (cabrio)
masa 1295 kg, moc 150 KM ,
stosunek mocy do masy: 8,63 kg na 1 KM
Katalogowo: 8,2 s do 100 KM/h
320i (sedan)
masa 1445 kg, moc 170 KM
stosunek mocy do masy: 8,47 kg na 1 KM
Katalogowo: 8,2 s do 100 KM/h
stosunek mocy do masy wygląda podobnie z lekką przewagą dla 320i
wiec powinny (nie)jeździć podobnie...
Oczywiście zostają jeszcze przełozenia skrzyni biegów, rozkład masy i przebieg mocy.
320i kręci się wyżej i sądzę że ma te 8 z groszkiem do paki
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008
ja swoim saxo nie mogłem odejsc anjasowi od dokreconej dwójki jakoś, ale andrzejek mówił ze delikatnie odchodiłem , ja teog nie widziałem. Saxo w papierach niby bije na głowe jarka ale chyba wcale tak nie jest.
Jarki ts są super moim zdaniem ... tyle ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach