Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP][PZM] Rajd Rzeszowski 2008
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

Marek jeszcze raz bo chyba sie nie zrozumielismy....

1. Do 3 ligi musisz miec odpowiednio gorzej przygotowane auto niz do PZMOT, dodatkowo mozesz miec utracone homologacje w PZMOT musisz miec aktualne. Do tego klatke wypada miec zrobiona zgodnie z J (w obu przypadkach bo chodzi o bezpieczenstwo). Ja nie wyobrazam sobie cywilnego auta w 3 lidze

2. jak policzymy koszty z punktu nr. 1 to wyjdzie ze mimo wszystko przygotowanie auta do 3 ligi jest o wiele tansze. Fakt faktem ze przejedziesz mniej km oesowych i to spowoduje ze km oesowy bedzie tanszy ale mysle ze caly start bedzie wychodzil na drozsza impreze - szczegolnie jezeli bedziesz chcial walczyc o wysokie pozycje.

3. Oczywiscie ze w drzewo mozna przyper........ nawet i na dojazdowce, ja tylko uwazam ze 3 liga powstala wlasnie po to zeby kierowca ktory przejedzie 3 km przez las bedzie wiedzial czy da rade zrobic to samo na odcinku 15 km x 10. Czy prawodpodobieństwo dzwona masz o wiele wieksze na Pzmocie (dodatkowo ja slyszalem ze trasy 3 ligi mialby byc odpowiednio latwiejsze i bezpieczniejsze)

4. i te nieszczesne 12.000, OK wlasnie o tym pisze zamiast pojechac 3 eliminacje PZMOTu bez czasu za 12.000 mozesz pewnie pojechac z 6 eliminacji 3 ligi walczac mimo wszystko o puchar
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

Bad-i napisał/a:
Do tego klatke wypada miec zrobiona zgodnie z J (w obu przypadkach bo chodzi o bezpieczenstwo). Ja nie wyobrazam sobie cywilnego auta w 3 lidze

Tu się zgodzę.
Bad-i napisał/a:
. Do 3 ligi musisz miec odpowiednio gorzej przygotowane auto niz do PZMOT, dodatkowo mozesz miec utracone homologacje w PZMOT musisz miec aktualne.

Ale jak musisz wszystko kupować to wierz mi, że to o wiele drożej nie wyjdzie. Nie trzeba mieć wszystkiego ze Sparco. Nawet głupie ciuchy musisz do 3l kupic, z utraconą homo, ale jednak. Masz np cc 1.2 16v z klatką(u mnie w okolicach takich jest w cholerę) i już nie jedziesz, bo to swap. I włąsnie Ci ludzie chcieli jeździć 3 l, a teraz zostali na lodzie.
Bad-i napisał/a:
jak policzymy koszty z punktu nr. 1 to wyjdzie ze mimo wszystko przygotowanie auta do 3 ligi jest o wiele tansze.

Jak wyżej, różnica nie jest duża, chyba, że chcesz w tej lidze pojechać raz. To tak, ale jak ktoś składa sprzęt to raczej myśli długofalowo.
Bad-i napisał/a:
(dodatkowo ja slyszalem ze trasy 3 ligi mialby byc odpowiednio latwiejsze i bezpieczniejsze)

A mi osoba ze środowiska mówiłą, że u nas miał być taki wyryp, że od razu można terenówką przyjechać.
Bad-i napisał/a:
3. Oczywiscie ze w drzewo mozna przyper........ nawet i na dojazdowce, ja tylko uwazam ze 3 liga powstala wlasnie po to zeby kierowca ktory przejedzie 3 km przez las bedzie wiedzial czy da rade zrobic to samo na odcinku 15 km x 10.

Ziomuś, to są rajdy. Wsiadasz do rajdówki na własną odpowiedzialnośc. W tym sporcie można zginąć i tego się nie wyeliminować robieniem ilus tam szczebli na drodze do zostania rajdowcem(cokolwiek to znaczy). Albo podejmujesz ryzyko, albo nie. To nie gra w szachy...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

z wszystkim co powyżej napisałeś też się zgadzam. Oczywiście są plusy i minusy, ale ze względu na fakt że ja np. będe jechał za swoje to z chęcią bym tą 3 ligę pojechał.

Oczywiście rozumiem chłopaków którzy maja swapowane 1.2 w CC ale z takiego samego powodu moje clio nigdy nie będzie mogło też startować itd....

Dlatego jak ktoś już myśli przyszłościowo to musi budować auto zgodnie z książką lub kupić przygotowane.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

Ja robię licencję wyścigową, jadę górski. Potem mam nadzieję, że odbiorę licencję na Pzmot. Może jestem narcyz, może jestem chwalipięta, ale jak już mam kase wyłożyć większą to chcę Pzmot i zrewidować ile mnie zawodowi rajdowcy naklepią. Nie twierdzę, że zrobię wynik, ale spróbować trzeba...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

popieram takie podejście, my z Marcelem robimy we wrzesniu R2
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

Nice, to wszystkim nam życzę mety...
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 18 Sie, 2008   

Cytat:
przykładowe ujęcia z rajdu rzeszowskiego - porównanie pierwszej trójki A6

http://pl.youtube.com/watch?v=qeMPw0ZKLco

zapraszam!
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 18 Sie, 2008   

Hehehe - bojowo ta wasza honda wyglądała :D :D :D

A Rechnio to chyba na sekwencji lata...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 18 Sie, 2008   

Tak Saxo Rechnia jest na sekwencji... rozmawialem z nim chwile o tej zabawce, mowi ze fenomenalna sprawa...

A Honda wygladala jak wygladala... po dzwonie na 1 oesie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12