Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Mój przypadek totaliztycznej nirwany.
Autor Wiadomość

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 04 Cze, 2008   

super opis, czyta sie jednym tchem
gratuluje i zaluje......ze mnie na pokladzie nie bylo!
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Śro 04 Cze, 2008   

Marek23 napisał/a:

Na seryjnym...według mnie super.

W tą sobotę miałem przyjemność być na Rallysprincie na którym pewien ziomek przyjechał własnie EVO 8. Piszesz że Mitsu fajnie się ustawia do zakrętu z delikatnie wyjezdzającym tyłem (lekko nadsterowny). I tak też myslałem że jest w tym samochodzie, dlatego zaskoczył mnie fakt że własciciel owego Lancera skarżył się na sporą podsterowność w serii :jupi: . Może w odsniesieniu do naszych toczydełek, generalnie podsterownych, wydaje nam się że EVO jest oversteer.
Tak czy inaczej facet zmienił zawias, hamulec, dyfry (może ręcznie ustawić i zablokować na stałe 40% przód, 60% tył) + delikatne mody silnika 310 KM i klepnąl wszystkich w taki sposób że wystarczyłaby klepsydra zamiast stopera żeby zmierzyć różnice w czasie :D
2 miejsce za EVO miała nadłubana Honda S2000 na torowym zawiasie , z tyłu poszerzona, z dolotem i wydechem straciła do Lancera zaledwie... 23 sekundy :rotfl:

Understeer, understeer...... :DD
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 04 Cze, 2008   

Dobry opis ziom, chyba najlepszy w calym dziale. :pom:

A teraz powrot do rzeczywistosci:
nie bede sciemnial, na luznych evo nie ma sobie rownych.
Na asfalcie s3 265 robi to samo co evo, tylko ciut lepiej.
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Śro 04 Cze, 2008   

k-mart napisał/a:
Dobry opis ziom, chyba najlepszy w calym dziale. :pom:

A teraz powrot do rzeczywistosci:
nie bede sciemnial, na luznych evo nie ma sobie rownych.
Na asfalcie s3 265 robi to samo co evo, tylko ciut lepiej.

:jupi: :jupi: :jupi: i za to Cię lubię :*
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 04 Cze, 2008   

GOKART napisał/a:
Marek23 napisał/a:

Na seryjnym...według mnie super.

W tą sobotę miałem przyjemność być na Rallysprincie na którym pewien ziomek przyjechał własnie EVO 8. Piszesz że Mitsu fajnie się ustawia do zakrętu z delikatnie wyjezdzającym tyłem (lekko nadsterowny). I tak też myslałem że jest w tym samochodzie, dlatego zaskoczył mnie fakt że własciciel owego Lancera skarżył się na sporą podsterowność w serii . Może w odsniesieniu do naszych toczydełek, generalnie podsterownych, wydaje nam się że EVO jest oversteer.
Tak czy inaczej facet zmienił zawias, hamulec, dyfry (może ręcznie ustawić i zablokować na stałe 40% przód, 60% tył) + delikatne mody silnika 310 KM i klepnąl wszystkich w taki sposób że wystarczyłaby klepsydra zamiast stopera żeby zmierzyć różnice w czasie
2 miejsce za EVO miała nadłubana Honda S2000 na torowym zawiasie , z tyłu poszerzona, z dolotem i wydechem straciła do Lancera zaledwie... 23 sekundy

Understeer, understeer......

Ile Evo i STI startowało?
Zaczyna się... Czyli wszyscy sportowi kierowcy i testy się mylą, a Twój kolega jako jedyny ma rację? Jeździłem paroma sportowymi furami nie fwd i wiem co to podsterowność. A poza tym klasyczny EVO lub STI owner jak robi średnie czasy to wymienia pół auta.. Tylko, że serię wykorzystuje w 50 procentach. Widzę takich królewiczy na sprintach. Ponad 300 kuca, wszystko wymienione, szybsze niż N grupa, a seryjne evo 5(Zbyszek) niszczy ich na oponach śmieciach.. W takim razie ja się z Twoim kolegą nie zgadzam i radzę mu nauczyć się operowania gazem. Jeździłem STI 03 i latałem przez duże ronda pełnymi bokami w nocy. Wszystko kwestia, kiedy i jak się skręci i wciśnie. A za super drivera się nie uważam. Wogóle jak ktoś zaczyna sportową jazdę od razu od Lancera czy STI to raczej będzie cienki. Kajeatan zaczynał od malucha, potem cc i jakoś na wyniki nie narzeka :rotfl:
k-mart napisał/a:
Na asfalcie s3 265 robi to samo co evo, tylko ciut lepiej.

Szpital polecam, tylko nie niemiecki. K-mart, kocham Cię, ale chyba czas żebyś kupił S3 i podłubał w MTM lub ABT i walnął się na blond.


PS. Nie odpowiadam na dalsze zaczepki tego rodzaju, bo już mnie to nudzi.
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 04 Cze, 2008   

boshe poczytam to jutro w pracy :rotfl:
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 05 Cze, 2008   



mi kolega białym dał się przejechać kawałek ale też zdążyłem się podniecić :)

zazdroszczę Marek, że ktoś Ci użyczył na testy takiego samochodu :) gratuluje

Marek23 napisał/a:
A za super drivera się nie uważam

Kocham Cię :* :lol2: :lol2: :lol2:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Czw 05 Cze, 2008   

Marek23 napisał/a:

Ile Evo i STI startowało?
Zaczyna się... Czyli wszyscy sportowi kierowcy i testy się mylą, a Twój kolega jako jedyny ma rację?


ale spokojnie, nie wzniecaj się tak :D
Po primo to nie był mój kolega a startowało jedno EVO (bieda na pomorzu)

Nie wiem czy tak jest czy nie i w sumie mi to lata, chciałem to tylko skonfrontować.
Lataliśmy po płaskim asfalcie , czasem było z górki z dohamowaniem.
Pewnei jest tak jak piszesz a na luźnym jeszcze bardziej dupą zawija.
Następnym razem musze się przykolegować na prawy do tego Lancerka.
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 05 Cze, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Marek23 napisał/a:
A za super drivera się nie uważam

Kocham Cię

Hehe, teraz jade na skromnego...

GOKART napisał/a:
ale spokojnie, nie wzniecaj się tak
Po primo to nie był mój kolega a startowało jedno EVO (bieda na pomorzu)

Nie wiem czy tak jest czy nie i w sumie mi to lata, chciałem to tylko skonfrontować.
Lataliśmy po płaskim asfalcie , czasem było z górki z dohamowaniem.

Spoko, ja jednak czuły jestem na tym punkcie. Generalnie po moich wrażeniach wiem jedno: wszyscy kolesie w EVO i STI, którzy kiedykolwiek przegrali ze mną jadącym ośką to cip.eczki. Ten samochód w serii jet tak zły, że nie ma bata go złoić fwd przy tych samych kierowcach, a rwd musąło by być szybkie i z super driverem.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 06 Cze, 2008   

Marek23 napisał/a:
Spoko, ja jednak czuły jestem na tym punkcie. Generalnie po moich wrażeniach wiem jedno: wszyscy kolesie w EVO i STI, którzy kiedykolwiek przegrali ze mną jadącym ośką to cip.eczki. Ten samochód w serii jet tak zły, że nie ma bata go złoić fwd przy tych samych kierowcach, a rwd musąło by być szybkie i z super driverem.


Jak wiadomo do slubu jechalem EVO.. mialem je przez 4 dni, zaprzyjaznilismy sie.

To co Marek napisal - ze jestes tam gdzie patrzysz przy wyprzedzaniach to sama esencja tego auta na prostej (ja mialem serie EVO IX), latalem glownie po asfaltach i potwierdze ponownie slowa Mareczka auto zarzuca dupencja jak odelzone FWD.. tylko ze jest tam ta magiczna reka w formie napedu ktory czyni poprostu cuda ustawiajac to auto tam gdize wskazujesz kierownica

Wjechalem na szutry tylko raz (przelaczylem naped) idzie wtedy bardziej jak RWD ale wciaz czuc ze przednie kola sa napedzane i pomagaja to auto prowadzic.

Dla mnie auto pod wzgledem napedu idealne.. bardzo mnie ciekawi jak musi prowadzic sie Skyline z jeszcze bardziej zaawansowanym napedem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pią 06 Cze, 2008   

saxorulez napisał/a:

Dla mnie auto pod wzgledem napedu idealne.. bardzo mnie ciekawi jak musi prowadzic sie Skyline z jeszcze bardziej zaawansowanym napedem


podobno daje potworne poczucie bezpieceństwa w prowadzeniu podczas b.szybkiej jazdy i nawet gospodyni domowa jest w stanie zrobić tym samochodem zajebiste czasy na nurburgringu...
czyli w sumie coś co w HH jest absolutnie zbędne ;)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 06 Cze, 2008   

saxorulez napisał/a:
To co Marek napisal - ze jestes tam gdzie patrzysz przy wyprzedzaniach to sama esencja tego auta na prostej (ja mialem serie EVO IX), latalem glownie po asfaltach i potwierdze ponownie slowa Mareczka auto zarzuca dupencja jak odelzone FWD.. tylko ze jest tam ta magiczna reka w formie napedu ktory czyni poprostu cuda ustawiajac to auto tam gdize wskazujesz kierownica

Wjechalem na szutry tylko raz (przelaczylem naped) idzie wtedy bardziej jak RWD ale wciaz czuc ze przednie kola sa napedzane i pomagaja to auto prowadzic.

Dla mnie auto pod wzgledem napedu idealne..


Łukasz, lejesz miód na me serce.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 10 Cze, 2008   

Marek23 napisał/a:
PS. Nie odpowiadam na dalsze zaczepki tego rodzaju, bo już mnie to nudzi.

Marek23 napisał/a:
Czekam na K-marta :rotfl:


Dobra wiecej nic nie pisze, bo oprocz Bad-i'ego nikt tu nie ma poczucia humoru.
Evo kurwa niszczy.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 10 Cze, 2008   

k-mart napisał/a:
Marek23 napisał/a:
PS. Nie odpowiadam na dalsze zaczepki tego rodzaju, bo już mnie to nudzi.

Marek23 napisał/a:
Czekam na K-marta :rotfl:


Dobra wiecej nic nie pisze, bo oprocz Bad-i'ego nikt tu nie ma poczucia humoru.
Evo motyla noga niszczy.


Evo miażdzy, niszczy nieprzecietnie, jest boskie




























































;D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 10 Cze, 2008   

Ale i tak najpiękniejsze i najbardziej "niepokorne" jest EVO VI T.M.E.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 8