Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
golf vs ctr.... odcinek 1378.
Autor Wiadomość

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 30 Maj, 2008   

Honda nie jedzie :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 30 Maj, 2008   

eM napisał/a:

Ale to nie jest Dziku temat o jezdzeniu z dziewczynami na wakacje :)
Choc rzeczywiscie takie turbo z dluga skrzynią jest NICE na szybkie przejazdy - fakt.
Ten temat byl niepelny bez "zadymy" oraz bitwy na kije :)


Wiem ze nie, ale spojrzmy na to z praktycznego punktu widzenia.
Golf jest tanszy od CTR'a 20-25kPLN i mozna przebierac.
Silnik i czesci bardzo popularne, wiec nastepne koszty ew awarii spadaja.
Jak widac na przykladach, nie trzeba ladowac duzej kasy by golf faktycznie przyspieszal i skrecal.

Nie ma tutaj takiego dylematu osiagi czy wygoda.
_________________
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

dzik napisał/a:
Panowie, jak mocno dlubniety to mozna przeliczyc na $$$
Mysle ze 240KM w ctr'rze to ponad 20kPLN spokojnie kosztuje.


Kompresor kosztuje z 15 i daje 100 KM. Dziękuję, dobranoc :faja:
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

mAbZ napisał/a:
Kompresor kosztuje z 15 i daje 100 KM. Dziękuję, dobranoc


Za 12 to ja kupiłem całego Focusa co ma 130 KM. Dziękuje, dzień dobry 8-L
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

rasta, rozumując w ten sposób: za 4 tysiące kupisz stara, który ma 150 koni :ble:
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

bart, Dzikowi w dyskucji chodziło o to, że pomomo prostoty tuningu CTR'a jest to bardzo droga zabawa w porównaniu do Golfa lub innych marek. Ja też tak uważam, dla mAbZ posiadacza CTR'a jest czymś normalnym danie 15 tyś. za kompresor, a dla mnie abstrakcją, dlatego w ramach oprównani podałem swoją Fokę, ktróra ostatnio kupiłem jako dawcę pod moje graty co finalnie da mi ten sam efekt, a może nawet lepszy niż CTR+ kompresor :rotfl:

Ponadto do Zeteca Jackson Racing też ma kompresor ;D



Tyle, że on kosztuje 3 razy mnie :lol2:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

Ale zaraz, czy sie przekrzykujemy kto dał mniej? Troche bez sensu.
Jak kogos nie stac to jego problem (np mnie). Nie mozemy sobie zagladac do kieszeni.
Mamy tu fakt. Cif byl szybszy.
Za ile, dlaczego, ile razy silnik wybuchl, who cares?
Dzik (z tego co mowi) kupuje do piątki czesci za grosze i ostro smiga, rasta czemu sie nie przesiadziesz na piatke za dwa tysie, a za reszte nie kupisz turbo jak wiadro oraz 8 calowego wydechu.
Odpowiem Ci czemu, bo lubisz focusa, tak. Lubisz go.

Powiem jeszcze raz. Ten dział nazywa sie "Na torze i na ulicy"
Nie, "Na emeryturze i na wakacjach".
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

eM napisał/a:
Odpowiem Ci czemu, bo lubisz focusa, tak. Lubisz go.


Rozgryzłeś mnie :/

Ja wim jedno, golf Stf'a jest bardz szybki (a niedługo będzie jeszcze szybszy) i już wieloktornie to udowodnił, a ja byłem świadkiem!
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

Bardzo dobrze, wlasnie o to chodzi zeby byc szybkim.
Przeliczajmy kase na wyniki, nie odwrotnie.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

eM,

Twoje dwa ostatnie posty są zajebiste ziom..
ładnie zgasiły dyskusję :) podoba mnie się bo już nudzi to rozpychanie sie kto lepszy.

Raz STF wygrywa, raz CTR... co za różnica
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

eM napisał/a:
Dzik (z tego co mowi) kupuje do piątki czesci za grosze i ostro smiga


Od jakiegos czasu zadna R5 nie smiga :D
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

k-mart napisał/a:
Od jakiegos czasu zadna R5 nie smiga


Ale z tego co wiem, wczoraj przybył jeden ostry zawodnik i to w najszybszym kolorze :D :D :D
_________________
...
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 31 Maj, 2008   

aha, przypomniało mi się. kolesie wspominali, że ten ctr wyjął klasę na jednych z ostatnich zawodów ma 1/4 mili - w deszczu chyba, et coś 13,9
_________________
0-1
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9