auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
troche dziwna gadka.
Marku, jedziłeś civem typowo przygotowanym do rajdów. Dlatego tez nie mozesz mówic o wszystkich hondach.
Marku, a jedziłeś 6gen vti ? ( taka jak ma kolega OLO ) jesli tak to powiedz, co lepiej skręcało. Seryjne clio czy civic ?
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
TMs napisał/a:
Ale seryjny type-r nie jedzie... lekko modnięty jest o wiele szybszy(hondata, dolot i wydech robi z tego auta inny samochód).
No bez przesady z tym nie jedzie. "Zupełnie inny"...
Różnica mocy i momentu z poprawionym dolotem i wydechem waha się w granicach kilku procent,
z Hondatą 10%.
K-mart: CTR rocznik 01 do 03 miał cięższe seryjne koło zamachowe,
wyczuwalnie wolniej wchodził na na obroty.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Marek: ten właściciel to hardkorowiec.
Żeby na codzień jeździć taką wydmuszką to normalnym być nie można
Ale gratuluję przejrzenia na oczy
Dodam, że nie słyszałem o awarii tak podkręconego K20A N/A
(a z kompresorem czy turbo i owszem)
Chociaż kręcenie aż do 9500 to tak bardziej na pokaz, na pewno mu moc spada przed 9000.
Ostatnio zmieniony przez mAbZ Wto 22 Kwi, 2008, w całości zmieniany 1 raz
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Michał napisał/a:
troche dziwna gadka.
Marku, jedziłeś civem typowo przygotowanym do rajdów. Dlatego tez nie mozesz mówic o wszystkich hondach.
Marku, a jedziłeś 6gen vti ? ( taka jak ma kolega OLO ) jesli tak to powiedz, co lepiej skręcało. Seryjne clio czy civic ?
Michał a jeździłeś melexem? a seryjną hulajnogą?
Nie moglem sie powstrzymać.
daruje sobie, wiecej nie bede sie czepial bo nikt nic nie rozumie.
Wszystko ok, jale jak napisales,ze Leon lepiej skreca to umarlem. Jezdzilem Ctrem Lennego, jezdizlem Leonami Turbo, zeby nie bylo...
Michał napisał/a:
Marku, jedziłeś civem typowo przygotowanym do rajdów. Dlatego tez nie mozesz mówic o wszystkich hondach.
Ctrem Lennego i ciezko mi powedizec, co lepiej skreca...moje clio czy civ, bardzo porownywalnie. Clio mniejsze tym nadrabia?traci w zaleznosci od specyfiki kretego.
mAbZ napisał/a:
Chociaż kręcenie aż do 9500 to tak bardziej na pokaz, na pewno mu moc spada przed 9000.
Nie wiem, moze spada, ale przy ponad 270 kucach wierze, ze moze jednak nie. Poza tym krecac wyzej wpadal w lepsze obroty na nastepnym biegu...
mAbZ napisał/a:
Ale gatuluję przejrzenia na oczy
Ja wcale nie przejrzalem. Nigdy nic nie mialem do Hondy. I francuzy i japonce zajebiscie jezdza, kazdy ma inna charakterystyke. Nie mozna jednak napisac, ze Honda nie skreca, tak jak nie mozna stwierdzic, ze clio nie jedzie. Oba stwierdzenia sa godne laika, ktory ani jednym ani drugim nie jezdzil. Mam clio, jest super, jak zloze to moze naklepie na kretym Macka w jego 250 konnej Hondzie, moze nie. Zobaczymy...
Tak czy owak ten podzial francuzy vs japonce jest glupi. Radze najpierw sie przejechac, a potem glosic fanaberie.
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Znam tą honde.Koleś coś ściemnia ,że jeździ tym na codzień,bo widzę ją prawie codziennie, jak stoi na parkingu przed blokiem na Gawronów w Kato. Stoi to jest dla niej najlepsze określenie,bo ona " zawsze " tam stoi .
I nie skreca?. Ja Lennego w Lbn zrobilem dwa kolka, po tym jak caly dzien jezdzilem clio. Sorry,ale byl to bardzo miarodajny test, szczegolnie, ze tor ten nie jest pod takiego civa, a jednak bardzo sobie radzil. Na prawym jechalem w Integrze Type R z mega slabym driverem, ale widac bylo, ze auto skrfeca i przyspiesza pieknie.
Wiec juz skonczmy z tym haslem, ze Honda nie skreca, bo to sie robi przykre.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 23 Kwi, 2008
Marek23 napisał/a:
ze tor ten nie jest pod takiego civa
Zgadza sie. Mysle ze na innym torze cif by rzadzil. (sorry, ale musialem to napisac).
Ogolnie staralem sie trzymac wzoru "honda nie skreca", ale jakos juz nikomu oprocz mnie nie chce sie tego pisac
Ale:
jako ze rajdy interesuja mnie bardziej od wyscigow i street'u, tym mniej interesuje mnie honda ktora jest raczej zadko spotykanym fwd w tej dziedzinie.
Dla pocieszenia:
w GT5 niszcze nsx'em type r kazde evo oraz sti:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach