Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Type-R
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 31 Mar, 2008   

to samo potwierdza ten właściciel.. że ani to nie skręca jak kiedyś ani nie przyśpiesza.
Na szczęscie silnik ma wiecej niż poprzednik co trochę ratuje sytuację.. bo co by było przy 190KM...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 31 Mar, 2008   

Wiec robi sie kupa, szkoda.
_________________
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Mar, 2008   

saxorulez napisał/a:
to samo potwierdza ten właściciel.. że ani to nie skręca jak kiedyś ani nie przyśpiesza.
Na szczęscie silnik ma wiecej niż poprzednik co trochę ratuje sytuację.. bo co by było przy 190KM...


No ja jeździłem FN2 i jednak bym się nie zamienił. Mimo że mi się bardzo podoba.

Trudniej w nim zarzucić tyłem i równocześnie, a może właśnie dlatego,
jest bardziej podsterowny. W zeszłym roku było mało FN2 na torach.
Te co były objeździłem jak chciałem.
Ale może ich kierownicy nie umieli jeszcze ich ogranąć, zobaczymy w tym roku :faja:

Jeśli o wyniki z hamowni chodzi, to widziałem wykres w okolicach 200 KM.
Weźcie jednak pod uwagę że takie pomiary mają sens tylko i wyłącznie jako porównanie
przed i po zmianami, a nie jako dokładny pomiar mocy. Każda hamowania pokazuje inaczej.

Przyrost 7KM z innym catbackiem jest być może możliwy w FN2 bo oryginalny wydech jest głupawo zakręcony.

W poprzednim nie bo seryjny tłumik ma bardzo dobry przepływ i niejednokrotnie ludzie montują downpipe itp a końcówkę wydechu zostawiają oryginalną.
Ostatnio zmieniony przez mAbZ Pon 31 Mar, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 31 Mar, 2008   

zgadzam się.. w każdym razie tutaj jest pomiar robiony w tym samym miejscu.

W UK wszystkie FN2 miały +200KM, a wersja JDM miała 240KM zamiast 220KM
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

gaugan napisał/a:
dobre VTi łoi poprzedniego CTR, wiec chyba tym bardziej nowego..


Chyba po transplantacji silnika na K20 :rotfl:
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

mAbZ napisał/a:
Chyba po transplantacji silnika na K20


Ostatnio miałm starcie własnie z CRX VTI i dam się pociąć, że łoi CTR'a.
CTR nie jest dla mnie żadnym przeciwnikiem, a z tym CRX musiałem się napocić...
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

Ale zaraz, czy to był standardowy VTi? Nie wierzę.
Jasne że stare Civiki mnie objeżdżają, ale porządnie podkręcone.
A oryginalny ITR już nie.
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

mAbZ napisał/a:

No ja jeździłem FN2 i jednak bym się nie zamienił. Mimo że mi się bardzo podoba.

Trudniej w nim zarzucić tyłem i równocześnie, a może właśnie dlatego,
jest bardziej podsterowny. W zeszłym roku było mało FN2 na torach.
Te co były objeździłem jak chciałem.
Ale może ich kierownicy nie umieli jeszcze ich ogranąć, zobaczymy w tym roku :faja:


Wracajac jeszcze do niedawnej pojeżdzawki to kierownik tej hondy już na okrążeniu zjazdowym chciał coś przyfisiować i na ostrym (180 st.) zakręcie zarzucić tyłem... wyszło to tak niezdarnie że aż żal było patrzeć... understeer, understter, understeer...

W środku fajnie , kierownica bardzo ładna za to jakaś dziwnie wyprofilowana i cienka. Kiepsko leży w dłoni.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

Dodam ze widzialem ostatnio nisko obsadzonego crx'a eg4, skladal sie do zakretu a pozniej palnik i dluga prosta pod gore. Widac ze samochod jest szybki i skreca.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

k-mart napisał/a:
Dodam ze widzialem ostatnio nisko obsadzonego crx'a eg4, skladal sie do zakretu a pozniej palnik i dluga prosta pod gore. Widac ze samochod jest szybki i skreca.


a ja dodam ze w tym samym czasie Pudzian zniszczył go po zewnętrznej jadąc Saxo VTS :D
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

hehehehe :D
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

mAbZ napisał/a:
gaugan napisał/a:
dobre VTi łoi poprzedniego CTR, wiec chyba tym bardziej nowego..


Chyba po transplantacji silnika na K20 :rotfl:


Seryjne Clio leje seryjnego CTR'a
I nie jest to zart.
Ja swoim po wydechu lalem jakiegos 210 konnego na 1/4

Wiec dobre VTi tez da rade.
_________________
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

Kto to mówił, Goebbels? Że kłamstwo powtarzane odpowiednią ilość razy staje się prawdą :ble:

W takim "objeżdżaniu" zbyt dużo zależy od kierowcy, żeby na tej podstawie tak generalizować.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

Bralem sie z CTR'ami wiele razy, widac w tych seryjnych same ci*py jezdzily.
Jak scigalem sie z jakas N-ka na 1/4 to wlasciciel pewnie tez nie ogarnial.

Masz racje, CTR objezdza wszystko!!!

Szczesliwy?
_________________
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2008   

Nie, bo JDM to dresiarstwo, Hondy nie jeżdżą a dzik ma zawsze rację :ble: :rotfl:

Ja o laniu, ty o sraniu.
Żeby udowodnić że nie mam racji o VTi wyjeżdżasz z historyjkami kogo nie objechałeś renówką, pliiiizzz. :|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8