stara franca kontra włoski temperament i japońska technologa
Autor
Wiadomość
Misiek_lbn
Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Sob 08 Mar, 2008 stara franca kontra włoski temperament i japońska technologa
pojednynkujący się:
Reno Klyjo 16v- 145 koni
Lancia Dedra Turbo(wg producenta powinna miec 0.9 bara, ta dmucha 0.5 bara)
Honda Civic IV gen 110 koni(nie wierze... )
dystans ok 600 metrów z tego co mi wiadomo(kończy się ~160 km/h)
Honda pierwsza
2 długości za nią ja
na moim zderzaku lancia
z rolki ja na zderzaku hondy, lancia przegrała z turbodziurą
honda jechała poza tym w 2 osoby na pokładzie
mam dziś naprawdę dość samochodu, i tylko z racji ilości włożonych dolarów, jenów, rubli i pesos nie rzucam go na allegro...
ps. jaki może mieć związek pompa wspomagania z osiągami samochodu
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 08 Mar, 2008
sharxhunter napisał/a: mam dziś naprawdę dość samochodu, i tylko z racji ilości włożonych dolarów, jenów, rubli i pesos nie rzucam go na allegro..
Miałeś GSI które było warmhatchem, ale jeździło, jeździło, jeździło...
Zachciało Ci się francuskiej motoryzacji to teraz masz...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
mi
Stawiam wszystkim ....
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
nie ma letko, tak już w życiu jest: japoński jest najlepszy, później dojedzie niemiecki, na końcu francuz i makaron, jeśli w ogóle dojadą...
strick
6950 spammer!
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
Czy chodzi o honde na ktora wyrazalem zainteresowanie?
_________________ ...
Misiek_lbn
Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
nie, ale tamta też zbiera baty od tej
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
Napewno to jest 110koni?
moze to byc 1.6 ale dohc non-vtec i wtedy to ma 130koni seryjnie, a ze to żelazko to jezdzi lepiej niz Vgen VTi i klepie aż boli.
masz jakies zdjecia?
W sumie to mi tam nie przeszkadza ze clio klepnela taka słabinka ale jakos nie pasuje mi na oko taka konfrontacja do takich osiągow.
Misiek_lbn
Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
ta dedra to jakiś łup musiał być
Zdrowa dedra turbo, a jeszcze lepiej integrale idzie jak burza
Misiek_lbn
Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
bart , napisałem ile powinna dmuchać, a ile dmucha
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
hmm.. sprawdziłem dane techniczne, dedra wcale taka żwawa nie jest
dedra 2.0 turbo - 165KM, 1245kg, 8.3s do 100
integrale - 180KM (172 z katem), 1345kg, 7.8 (8.0)s
k-mart
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
nie jest dobrze Shrek,
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:
Misiek_lbn
Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
k-mart napisał/a: 1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:
ja od VTI strasznych batów nie zbierałem, trochę większe niż od tego żelazka, ale też jechało w 2 osoby
nie wiem co z tym clio, gdzie te konie ulatują na trasie pomiędzy silnikiem a kołami
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
k-mart napisał/a: 1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:
Hmmm, najdzielniej przed VTI broni się astra GSI, ale i ona dostaje baty...
Szybkie te japońskie ustrojstwo
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
DeeS
first...
auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Paź 2006 Skąd: WAW/LBN
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
moze ja z ciekawosci bym z stanal z takim czyms
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008 Re: stara franca kontra włoski temperament i japońska techno
sharxhunter napisał/a:
ps. jaki może mieć związek pompa wspomagania z osiągami samochodu
na hamowni w clio mi pompa zabierala 4 KM - udowodnione