A nie? Nie raz łebki w beemkach tylko mi smigają we wstecznych lusterkach.
i co po tym wnosisz że tył napęd zabija, tak?
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008
sharxhunter napisał/a:
mAbZ, coś takiego ostatnio miało miejsce w centrum miasta u nas
...i dlatego posiadacze beemek postulują, żeby wyciąć przydrożne drzewa
Ostatnio zmieniony przez mAbZ Wto 22 Sty, 2008, w całości zmieniany 1 raz
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008
wszystko niewłaściwie użyte może zabić
EOT
doradźcie lepiej chłopakowi jak jeździć
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008
Mniej gazu a do tego mniej momentu- czyli bez redukcji. Na początek.
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008
sharxhunter napisał/a:
pisałem to w oparciu o text z którego wynikało że nie da się jeździć samochodem FWD o mocy 130km...
w tym wypadku RWD mogło by doprowadzić do wielu szkód jak by tak tracił przyczepność przy zmianach pasów
jaśniej ?
Prosze cie no juz mi rece opadaja jak czytam takie glupoty
moja ex-Honda miala ok 230PS i jakos w zime dało rade jezdzic przy wadze 900kg i byla FWD nie AWD, obecnie jezdze 175Konnym RWD i jakos nawet jak bylo mocno oblodzone to jakos nie udało mi sie zabic ani nie zrobilem wielkich szkód.... juz jakies bajki wymyslacie i czepiacie sie jakis poszczegolnych jednostek....
moze jak jest zima to wstawcie auta do garazu, bedzie dla nas bezpieczniej
Marcel wyolbrzymiasz... nie wiem ale tutaj jest chyba jakas ciagla nagonka na sharxa... przeciez chlopak ma 100% racje piszac o tym ze skoro ktos nie ogarnia FWD to RWD moglby sobie w latwiejszy sposob zrobic krzywde. Nie oszukujmy sei ale przeciez tylni naped nie wybacza tylu bledow co przedni, zwlaszcza na sliskim. A przynajmniej ja w taki sposob odbieram jego wypowiedz...
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 23 Sty, 2008
qbus napisał/a:
Marcel wyolbrzymiasz... nie wiem ale tutaj jest chyba jakas ciagla nagonka na sharxa... przeciez chlopak ma 100% racje piszac o tym ze skoro ktos nie ogarnia FWD to RWD moglby sobie w latwiejszy sposob zrobic krzywde.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 23 Sty, 2008
Drone napisał/a:
Panie i Panowie.
Pierwszy raz uzytkuje hot-hatcha w zimie.
No i jest bardzo duzy problem z trakcja
Pod swiatlami ruszam tak samo dynamicznie jak auta o polowe slabsze.
Albo mieszam kolami w miejscu, albo naciskam delikatnie gaz. Jak wcisne z centymetr nizej, to juz kola sie obracaja
Najgorsze jest to, ze nie mozna wykorzystac mocy nawet w celu dynamicznej zmiany pasa.
Jedziemy wsrod innych aut powiedzmy 40km/h. jade lewym pasem, ale widze ze prawy prawie pusty, musze tylko przeleciec przez srodkowy, ktory jedzie deko szybciej niz lewy.
Redukcja na II bieg, kierunek w prawo, gaz do dechy i...........nie przyspieszam
Kola miela w miejscu
Jak popada deszczyk to i na III biegu takie akcje sa
Jezdze Punto niecaly miesiac, a juz mysle o jakims 4x4, typu Subaru, czy chociaz Audi
Nie wiem jak jezdza ludzie z chipowanymi TDI. Chyba pocieszyc sie moca i momentem moga tylko na trasie przy przyspieszeniach od 100km/h wzwyz, bo przy nizszych predkosciach tylko kola sie kreca i auto tanczy.
Opony mam w sumie nie takie najgorsze, zimowki Nokian.
TO MOZE ZJEDZ W KONCU Z LODOWISKA....
- kurwa co to za pytanie?!
nie ma to jak HGT POWER )
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach