Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
AX vts - rady, porady,narady
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Masz ABS ? Nie masz więc "luźna guma" wszystko do ogarnięcia cycu :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

No ale uklad jest ze tak powiem na krzyz X ! A nie przod tyl :) Tzn tak mi sie wydaje Prawy przod z lewym tylem i lewy przod z prawym tylem. O tak. Mnie strasznie kreci taki korektorek szczegolnie ze ja nie mam zadnego narazie. A i cena wydaje sie mega atrakcyjna !!
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Kubas: a myslisz że dużo jest roboty żeby zrobić sekcje P/T ?? ?? ??

Musisz mieć tylko klucz to przewodów hamulcowych :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Widziałem ten korektor wilwood'a, w pewnej rajdowej 306 GTI6 ,która buduje się na Śląsku.Był on niejako zintegrowany z hydraulicznym rękawem.Mi wystarczy taki z pokrętłem , a nie z wajchą ;) Ktoś jest w stanie pochytać taki zakup grupowy na j.ebay'u w USA, bo ja nie ? :P
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Ja bym chciał taki zwykły raczej. Przewody będe chciał położyć w środku na tunelu środkowym. Czyli wychodzą z pompy - przechodzą przez przegrodę - idą po tunelu środkowym - na środku samochodu rozchodzą się na boki tworząc literę "V" - dalej przewiercić dziury nad miejscem gdzie widać łączenie wahacza z belką - zrobić gumowe przelotki i stamtąd już (na wysokości dziur w podłodze bagażnika) przewody elastyczne w oplocie idące do zacisków (ew. cylinderków)

To dobrze ?

Może jakieś zdjęcie poglądowe ?

saxomistrz pokazywał saxo z czymś takim.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

No da rade zrobic. Ja bym chcial taki pokretasowy :D 100 zl za takie cos to dobra cena :D Jimek nie wybierasz sie przypadkiem do us ?:D
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Też bym bardzo chętnie w takie coś wszedł, bo korektor to naprawde zajebista sprawa, nie ma nic lepszego jeśłi chodzi o hamulce. Tylko odpycha to ze trzeba praktycznie całosć układu położyć od nowa :/
No i drugi spory minus o którym słyszałem, w przypadku auta używanego na codzień, to to że w razie dzwona przy tak zaawansowanych modyfikacjach ukłądu hamulcowego można mieć naprawde spore problemy.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 21 Sty, 2008   

Kolejna informacja na temat AX.

Klatki OMP można wyrwać za coś koło 1800-1900 zł z homologacją. Bez homologacji robią tylko do saxo więc nie da rady a cena znowu też nie była by dużo niższa.

Jeszcze raz proszę o przeniesienie do działu techniczne :( To ma być przepis i porady na temat budowy AXa VTS i inne.


Moje kolejne pytanie. Te korektory siły hamowania są dziwne... do nich idzie jeden przewód ? i wychodzi jeden ? a na tyle trzeba jeszcze jakieś rozgałęzienie stosować ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 21 Sty, 2008   

Ida dwa i wychodzi jeden chyba. Trzeba zrobic rozgalezienie masz racje.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Wchodzi jeden i wychodzi jeden, bo tak jak pisałem wcześniej to są korektory do układu przód-tył.

Z pompy hamulcowej wychodzą dwa przewody jeden obsługuje przód, drugi tył.
Z przodu widać wyraźnie jak to leci, a z tyłu leci to do korektora, na obrazku jest to część przed numerem 5, albo przybliżenie z numerem 3 w prawym dolnym rogu i potem leci to do drugiej pompy hamulcowej od hydraulicznego ręcznego i leci dalej po czy rozchodzi się na dwa tylne koła.

Tak wygląda ukłąd przód tył i tak sie w nim zamieszcza korektor.


 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Loko ale korektor i tak zmienia siłę hamowania tylko na tył bo przód idzie prosto z pompy.
Więc nie po prostu "tył" ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Klatki OMP można wyrwać za coś koło 1800-1900 zł z homologacją. Bez homologacji robią tylko do saxo więc nie da rady a cena znowu też nie była by dużo niższa.


Vlodi: Najprostszą - ale spelniajacą wymogi FIA klatkę powinieneś mieć za troszke mniejsze pieniążki ok 1500pln.
Mysle że to OMP za 1800pln to też taka "najbiedniejsza" wersja.

Akurat w przypadku klatek myslę że wyjatkowo polskie są lepsze ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Loko ale korektor i tak zmienia siłę hamowania tylko na tył bo przód idzie prosto z pompy.
Więc nie po prostu "tył" ?


Tak korektor reguluje tylko siłe hamowania tyłu.
Pytania nie zrozumiałem wiec nie moge odpowiedziec :D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Musisz spojrzeć jeszcze raz na rysunek Loko i przeczytać jeszcze raz no bo chodzi o to, że po co w takim razie puszczać przód z jednego wyjścia z pompy ? i po co żaślepiać dwa miejsca w pompie skoro można tylko jedno. Czyli przód zostsawić standard a tył tylko puścić z jednego wyjścia. Rozumiesz ? :) Trochę zawiłe ale zastanawiam się nad sensem zaślepiania dwóch otworów zamiast jednego. :) Chyba, że chodzi o rodzaj przewodów.
Przepraszam jeśli niejasno mówie :(
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 22 Sty, 2008   

Dobrze gadasz vlodek. Przeciez mozna puscic przod tak jak jest a i zaslepic tylko jeden otwor, puscic przewod w srodku wkrecic korektor i puscic przewod do tylu i potem go rozgalezic na dwa poprostu. A najlepiej miec taka pompe jak w 205 1,6 gti ktora ma poprostu 3 otwory.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8