auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 16 Sty, 2008
Tia, przedni idzie wyrwać, ale co z tego jak RS ma poszerzane błotniki i bez nich wygląda to z dupy.. Nie wspominam już o tylnich błotnikach gdzie trzeba by pół fury ciąc i wymieniać, potem dokładać przynajmniej dystase, żeby to z dupy nie wyglądało... No i na końcy lakierowanie całej fury bo tylko dach maska i tylnia klapa się ostanie.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 16 Sty, 2008
Gotti napisał/a:
zamiast robić prawie RS-a było kupić RS-a
Mój prawie RS, łoi prawdziwego RS'a sromotnie, a kosztował mnie mniej niż połowa RS' z Allegro po niezłym dzwonie, a po drugie nie stać mnie poprostu. Za to mam duże frajdę jak widzę minę odpicowanego lansiarza w MCS JWC, któy został zjedzony przez zwykłego Focus po wiejskim tuningu
Mój prawie RS, łoi prawdziwego RS'a sromotnie, a kosztował mnie mniej niż połowa RS' z Allegro po niezłym dzwonie, a po drugie nie stać mnie poprostu. Za to mam duże frajdę jak widzę minę odpicowanego lansiarza w MCS JWC, któy został zjedzony przez zwykłego Focus po wiejskim tuningu Obrazek
zakup zwykłego focusa to jest połowa ceny RS-a, a gdzie tjunink? poza tym, mini dostarcza jeszcze innych odczuć niż te przy sprincie po prostej więc porównanie co najmniej dziecinne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach