zgadzam sie jednym moze atr sie podobac innym nie,
ale nie o tym mial byc ten watek tylko i zebraniu informacji
czy mozliwosci nawet przejechania sie takim CACUSZKIEM
w celu wyrobienia sobie wlasciwego i jednoznacznie pozytywnego zdania o ATR
nozder [Usunięty]
Wysłany: Śro 09 Sty, 2008
chyba raczej inni nie mogą sie pogodzic, ze jednym sie podoba
Swoją drogą Mikson brałeś wogóle pod uwagę IS' a? bardzo przyjemne autko no i nie musiałbyś praw fizyki oszukiwać
ATR spoko, ale dalej nie rozumiem jak sporych rozmiarów limuzyna fwd ma być bardziej sportowa niż takich samych rozmiarów rwd. To jest absurd... Znaczek Type R nic nie pomoże, 200 koni, duża masa i fwd. Prawa fizyki są niezaprzeczalne.
Ziom, dalej nie kumasz. ATR objezdza nawet M3 na luzaku dlatego ze hitlerwagonowi VTEC sie nie zapina.
Sa ludzie co kupuja garnki zeptera, odkurzacze rainbow i takie sedany myslac ze maja cos ekstra wyjatkowego. Jak chca to niech kupuja.
P.S. IS jest juz lepszym wyborem, ale jemu tez sie VTEC nie zapina, odpada.
_________________
nozder [Usunięty]
Wysłany: Śro 09 Sty, 2008
Garnki zeptera są trwałe, i jak ktos lubi gotować to je doceni, rainbow tez jest nie do zarypania i syf wpada do wody a nie lata po domu.
Dziku, ale Ty masz awersje do tych Hondzisk... LOL
mikson [Usunięty]
Wysłany: Śro 09 Sty, 2008
moim starzy maja rainbola ponad 10lat i kazdy chce go pozyczyc zeby uprac dywan czy dobrze odkurzyc cos powaznie
a is fajna furka nawet w tej starszej budzie ale taki silnik 2l 6cyl 150koni to nie daje mniej niz 9,5sek i pali nie malo a bagaznik jak na sedana ma moje obsolutne minimum 400l i nawet nie wiem czy nie mniej, ale furak jest konkret, moj znajomy kiedys mial is200 bardzo fajny jednyne co mi sie nie podobalo to lampy tylne ale no coz taka kiedys byla moda,
Ostatnio zmieniony przez mikson Śro 09 Sty, 2008, w całości zmieniany 1 raz
moim starzy maja rainbola ponad 10lat i kazdy chce go pozyczyc zeby uprac dywan czy dobrze odkurzyc cos powaznie
a is fajna furka nawet w tej starszej budzie ale taki silnik 2l 6cyl 150koni to nie daje mniej niz 9,5sek i pali nie malo a bagaznik jak na sedana ma moje obsolutne minimum 400l i nawet nie wiem czy nie mniej, ale furak jest konkret, moj znajomy kiedys mial is200 bardzo fajny jednyne co mi sie nie podobalo to lampy tylne ale no coz taka kiedys byla moda,
rainbow fajny, ale mozna kupic to samo 3x taniej:D:P tylko wtedy nie nazywa sie rainbow i nie nalezy sie do elitarnego klubu posiadaczy wypas odkurzacza rainbow:D
super porownanie do atr:d mozna kupic cos nie gorszego taniej, albo lepsze w podobnej cenie, ale nie jest sie w tedy posiadaczem atr:D czyli nie jest sie w elitarnym gronie... wsumie tez wazne... dla niektorych
oczywiscie, ze francuski! japonczycy w lotnictwie strasznie kuleja, ostatnio Honda wypuscila Jeta, pierwszego w historii, zgrabniutki, szybki, dobra jakosc, ale BEZ DUSZY koniec OT
z is'em jest o tyle problem że 2,0 nie jedzie a 3,0 w 90% jest w automacie. 3,0 w manualu ponownie znacznie przewyższa cenowo atr'a. Podobnie jak bmw 330i z m-pakietem w manualu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach