To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - astra zwana zardzewialym potworem vs ... ;]

CHRZANEK - Śro 27 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
Ade, nie wiem czy nie wezme Twojego silnika i nie włoże do zdrowej budy...sprzęt do wygrywania RPP,kurde muszę o tym pomyśleć


???
??
?
:crazy:

Marku - sam silnik to (niestety) nie wszystko

Jacek - Śro 27 Paź, 2010

do tego szybka ręka Ade jest potrzebna ;D
Marek23 - Śro 27 Paź, 2010

CHRZANEK napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Ade, nie wiem czy nie wezme Twojego silnika i nie włoże do zdrowej budy...sprzęt do wygrywania RPP,kurde muszę o tym pomyśleć


???
??
?
:crazy:

Marku - sam silnik to (niestety) nie wszystko

To był oczywiście żart :rotfl: ale prawda taka,że astra to bardzo szybki sprzęt i nie widżę przewagi clio nad nią. W N-grupie może ciut tak, ale w A7 Astra jest dużo bardziej konkurencyjna.

Janusz - Śro 27 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
ale prawda taka,że astra to bardzo szybki sprzęt i nie widżę przewagi clio nad nią. W N-grupie może ciut tak, ale w A7 Astra jest dużo bardziej konkurencyjna.


tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki... Widziałem jak ade jeździ dla mnie ogarnia+ jest ostro pomylony.... A np na radoimu Mimo ze miał semi slicka czas był daleki od seryjnego clio na chujowej gumie.... Natomiast w rajdach Astra radzi sobie bardzo dobrze.... Moze Ade masz coś zryte tam w zawiasie??

GeKo - Śro 27 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
To był oczywiście żart ale prawda taka,że astra to bardzo szybki sprzęt i nie widżę przewagi clio nad nią. W N-grupie może ciut tak, ale w A7 Astra jest dużo bardziej konkurencyjna.

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Marek23 - Śro 27 Paź, 2010

Janusz napisał/a:

tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki...

auto sie źle prowadzi, szczególnie w fazie rozpędzania z wolnych i średnich zakrętów problemy z trakcją.

GeKo napisał/a:

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Ale ile w polsce mają/miały najmocniejsze A-grupowe astry? Podejrzewam,że 200+ koni.
A clio? Seria i tyle...

ade - Czw 28 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:

tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki...

auto sie źle prowadzi, szczególnie w fazie rozpędzania z wolnych i średnich zakrętów problemy z trakcją.

GeKo napisał/a:

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Ale ile w polsce mają/miały najmocniejsze A-grupowe astry? Podejrzewam,że 200+ koni.
A clio? Seria i tyle...


okolice 200, ale niestety wiekszosc byla budowana od dupy strony (nie znam homologacji wiec to moze jej wina...)

da sie bez duzych inwestycji zrobic okolo 220km przy okolicach 7200-7500 obrotow, tylko nie wiem czy zalapie sie wtedy do a grupy

Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

a i tak jest lepiej niz w tamtym roku na wyrazowie...

na radomiu nie bylo juz tak zle, inne clio poza januszka mialy podobne czasy...

ade - Czw 28 Paź, 2010

Marek23 napisał/a:
Janusz napisał/a:

tylko dlaczego na torach Astra Adego notuje takie tragiczne wyniki...

auto sie źle prowadzi, szczególnie w fazie rozpędzania z wolnych i średnich zakrętów problemy z trakcją.

GeKo napisał/a:

Nie do końca masz rację. Jak wrzucisz krótką skrzynię do clio to sie sytuacja zmieni. Dodatkowko Astra ma beznadziejny hamulec względem clio.

Ale ile w polsce mają/miały najmocniejsze A-grupowe astry? Podejrzewam,że 200+ koni.
A clio? Seria i tyle...


okolice 200, ale niestety wiekszosc byla budowana od dupy strony (nie znam homologacji wiec to moze jej wina...)

da sie bez duzych inwestycji zrobic okolo 220km przy okolicach 7200-7500 obrotow, tylko nie wiem czy zalapie sie wtedy do a grupy

Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

a i tak jest lepiej niz w tamtym roku na wyrazowie...

na radomiu nie bylo juz tak zle, inne clio poza januszka mialy podobne czasy...

Janusz - Czw 28 Paź, 2010

ade napisał/a:
Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

no ok. ale ja mam wszystko na "0", co mi da ustawienie kata wyprzedzenia sworznia na max?? i jak się to robi??

GeKo - Czw 28 Paź, 2010

Jak sobie przypomnę gdy Lubiak ściągnął pierwsze profi clio do PL. To był okres gdy Baran był mega rozjeżdżony i ostro zapieradalał. Jego Astra miała jakieś 150KM na pokrzywionych zaworach i krótsze przełożenie. Generalnie Co rajd wciągał N3 bedąc w czubie generalki. Pojawił się Lubiak i zmasakrował wszystkich. Zresztą kilkukrotnie w tamtym okresie tym clio podgryzał Lancery. A to było tylko Nkowe Clio.
Yarko - Czw 28 Paź, 2010

Janusz napisał/a:
ade napisał/a:
Teoretycznie z zawieszeniem jest ok, kat wyprzedzenia swoznia max fabryczny, negatywy na 2.5, poliuretany w wachaczach, teraz wysokosc seria czyli tak jak wszyscy radza, amor kw wydaje mi sie, ze daje rade...

no ok. ale ja mam wszystko na "0", co mi da ustawienie kata wyprzedzenia sworznia na max?? i jak się to robi??


nie zrobisz tego u siebie, nie ma regulacji KWSZ w clio, seryjnie są to 3* ( 172 i 182 ), w PH1 ztcp. około 2*

aby mieć regulację KWSZ musisz zmienić górne mocowania amortyzatora ( top mounts ) na takie z możliwością regulacji, można kupić w UK, np. tu - http://www.kamracing.co.u...t-clio-mk2.html , przy okazji masz również możliwość regulacji pochylenia koła :)

Janusz - Czw 28 Paź, 2010

Yarko napisał/a:
nie zrobisz tego u siebie, nie ma regulacji KWSZ w clio, seryjnie są to 3* ( 172 i 182 ), w PH1 ztcp. około 2*

yebany francuz. a tak poza tym nie zrozumiałem kompletnie co piszesz z tymi 2' i 3' wes to ogarnij dla zwykłego śmiertelnika... no i co mi to da w praktyce :)

martin.h - Czw 28 Paź, 2010

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
nie zrobisz tego u siebie, nie ma regulacji KWSZ w clio, seryjnie są to 3* ( 172 i 182 ), w PH1 ztcp. około 2*

yebany francuz. a tak poza tym nie zrozumiałem kompletnie co piszesz z tymi 2' i 3' wes to ogarnij dla zwykłego śmiertelnika... no i co mi to da w praktyce :)


Było pisane milion razy ;)

Janusz - Czw 28 Paź, 2010

martin.h napisał/a:
Było pisane milion razy ;)


kurfa, czytam forum od dechy do dechy i coś takiego mi umknęło ?? masakra, zarzuć linkiem

edit, Yarko link z top mount'ami nie dział :)

ade - Pią 29 Paź, 2010

poszukajcie dokladnie wkoncu co ma zmienione ragnotti, ze ma wiekszy kwsz:D

chyba, ze ominal mnie temat i juz bylo wyjasnione:D

w astrze nic nie jest regulowane fabrycvznie:D

co do prowadzenia to wydaje mi sie, ze jest to auto gdzie szpera daje wiecej niz w innych,

wachacze z saaba, gorne regulowane mocowanie, dolny swozen wydluzony na uniballu, grubszy stabi wewnatrz tylnej belki, zwiekszony skok zawiasu... tylko po co skoro sa auta gdzie w serii juz wszyystko jest tak jak trzeba



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group