rasta - Sob 06 Mar, 2010 Temat postu: Upalanie 2010 - luźne pogaduchyElo,
Sezon 2010 zbliża się dużymi krokami i zapowiada się bardzo ciekawie Liczę na to, że troszkę tu pospamujemy na ten temat
Mam nadzieję, że ten wuntek pozwoli nam na wyłapanie fajnej imprezy, na której warto się pojawić. Liczę też na to, że będziemy w stanie zorganizować się jeszcze większą grupą na upalanka niż w zeszłym roku
I będziemy zdawać ze wspólnych upalań relacje i chwalić się wynikami
No to zaczynamy
Sezon rusza pełną para już w przyszłym miesiącu:
- 18.04 staruje Lap Race organizowany przez WST (www.wst.waw.pl) Pierwsza runda odbędzie się standardowo w Ułęży.
Osobiście 1/4 już mnie nie interesuje dlatego zapisałem się na Rozetę, ale z przyjemnością pooglądam co tam nowego się pojawiło w sezonie no i na pewno miło będzie popatrzeć na drift.
Trzecią ciekawą imprezą jest IV edycja ExoticCars, która odbędzie się 15,05 na Torze Kielce w Miedzianej Górze.
W zeszłym roku było to najlepiej zorganizowana impreza na jakiej byłem
Oczywiście jestem już na liście startujących:)
Na razie tyle, wiadomo, że to kropla w morzu tego co będzie ale na te imprezy już się zgłosiłem i mam zamiar na nich się pojawić. Oczywiście będę sukcesywnie uaktualniał listę no i zdawał relację z wypadów [dance1]
Dobra Panowie, teraz wasza kolej, jakie plany/mody - chwalcie się M - Sob 06 Mar, 2010 Ja się pochwale ze ten sezon kibluje jako obserwator fydi - Sob 06 Mar, 2010 Jak się uda to chciałbym classic cup pojechać
W 2010 roku zostaną rozegrane 4 eliminacje:
> 15.05.2010r. - Ułęż
> 12.06.2010r. - Nowe Miasto nad Pilicą
> 14.08.2010r. - Tor Kielce - Miedziana Góra
> 04.09.2010r. - miejsce jeszcze niepotwierdzonerasta - Sob 06 Mar, 2010 To straszny lipton eMrasta - Sob 06 Mar, 2010 fydi, a coś więcej Ziomuś na temat tego ClasicAłto
Kto, co, jak, i dlaczego tak drogo fydi - Sob 06 Mar, 2010 Na razie jest projekt regulaminu, 20 ma być ostateczna wersja.
Auta są podzielone na kilka grup i tak:
I grupa oldtimery (chyba mało kogo zainteresuje)
7.1 Auta wyprodukowane do 31/12/1981 w stanie ORYGINALNYM z ewentualnymi odstępstwami
określonymi w punkcie 7.11.
II grupa sport oldtimer (chyba też mało)
8.1 Auta wyprodukowane do 31/12/1984 modyfikowane do sportu oraz w stanie oryginalnym nie
spełniające wiekowych wymogów Grupy Oldtimer Classic, spełniające wymogi techniczne określone w
punktach 8.5 do 8.10.
III grupa youngtimer (czyli ja )
9.1 Auta wyprodukowane od 1/1/1985 do 31/12/1995 roku spełniające wymogi techniczne określone
w punktach 9.7 do 9.12 wymienione w załączniku nr 2 do niniejszego regulaminu (publikacja załącznika
20. marca 2010), inne z tego okresu spoza listy zawartej w załączniku nr 2 za zgodą przedstawiciela
miesięcznika Classicauto, oraz auta starsze wymienione w punkcie 8.6.
Klasy pojemnościowe:
GRIII – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc
GRIII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc
GRIII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc
i IV grupa Open
10.1 Dowolne auta dopuszczone przez organizatora w porozumieniu z przedstawicielem miesięcznika
Classicauto. Dla aut startujących w grupie Open prowadzony jest pomiar czasu, a kwestia prowadzenia
klasyfikacji w grupie oraz przyznawania nagród każdorazowo podlega decyzji przedstawiciela
miesięcznika Classicauto.
Można jeździć na slickach i w sumie więcej ciekawych informacji nie ma na razie anjas - Sob 06 Mar, 2010
fydi napisał/a:
III grupa youngtimer (czyli ja )
9.1 Auta wyprodukowane od 1/1/1985 do 31/12/1995
oł yeah, może preludą byśmy się wybrali?
Mikan do tablicy Anonymous - Sob 06 Mar, 2010 Jesli nie bedzie kolidowac z moją pracą to chce wystartowac w jakis eliminacjch AB Cup i poznanskich Superoesach
http://www.abcup.pl/ http://superoes.chronotec.pl/rasta - Sob 06 Mar, 2010 rabarbar, to AB Cup jest bardzo interesujące, miałeś już okazję startować w jakiejś edycji? Chętnie bym się więcej dowiedział z pewnego źródła Anonymous - Sob 06 Mar, 2010 Tak,2 razy,pierwszy raz poligon w toruniu-betonowe płyty,wyryp,ale było fajnie,drugi raz rewelka-lotnisko na bednarach koło poznania,bardzo szybkie próby(w jednym miejscu nawet 4 zapinałem ),profesjonalny pomiar czasu(na mecie tablica z wynikiem),duuuzo jezdzenia,wczesniej trening,wszystko dobrze zorganizowane.Z AB Cup-em jedzie zawsze BMW Challange.Ogólnie bardzo wysoki poziom drajwerów, jest z kim walczyc.Tylko ten pomysł pierwszej eliminacj na Ułężu taki chyba nie bardzo ,bo większocs dotychczasowych zawodników ma tam kawał drogi i widze na liscie startowej ze wiekszosc została w domu,ja czekam na eliminacje na bednarach.rasta - Sob 06 Mar, 2010 rabarbar, no mi niestety pierwsza eliminacja pokrywa się z EC bo bym podskoczył, mam blisko.Anonymous - Sob 06 Mar, 2010 Pierwsza eliminacja jest dzisiaj na Ułężu,przyjedz w na którąs następną -napewno nie bedziesz załował!!saxorulez - Sob 06 Mar, 2010 fydi,
ja na jakieś równe Classic Auto się również wybiorę k-mart - Sob 06 Mar, 2010 Geko-cup brzmi ciekawie!fydi - Sob 06 Mar, 2010
saxorulez napisał/a:
ja na jakieś równe Classic Auto się również wybiorę
A gdzie jest nie równo? Bo ja po żadnym z tych torów nie jeździłem, a nawet nie widziałem.