honda civic 1.8 140koni 9sek w wersji pods 70 tys w wersji exec. 78tys
co wy byscie wybrali zakladajac cos w sedanie klasa kompaktowa?
jak sie robi ankiete ?Loko - Śro 07 Lut, 2007 Zdecydowanie Honde, wiecej kucyków za tą samą cene no i do tego po prostu jest ładniejsza:)
A cena nie jest za wysoka o 5 tysi ona jest o jakieś 20 przesadzona :564:strick - Śro 07 Lut, 2007 80k za takie auto to moim zdaniem troche sporo! Wolałbym jakąs używke za tą kase nabyć!polll - Czw 08 Lut, 2007 ja rowniez zdecydowanie honde Anonymous - Czw 08 Lut, 2007 A ja żadnego z tychj aut bym nie wziął za takie pieniądze
Mój faworyt to Ford Focus 2.0 145KM który kosztuje 64000zł...i żaden japoniec nie doruwnuje mu precyzją układu kierowniczego i sposobem prowadzenia się...i jeszcze najładniejszy jest (oczywiście po drobnej kosmetyce )anjas - Czw 08 Lut, 2007
sosna8 napisał/a:
Mój faworyt to Ford Focus 2.0 145KM który kosztuje 64000zł...i
a nawet 61 650 w wersji Trend Anonymous - Czw 08 Lut, 2007 to fakt fucus jest tanszy ma lepsze wlasciwosci trakcyjne ale jest malo konfortowy najtwardszy, i ma wieksza usterkowosc,
ja tez bym wybral honde, mozna dokupic do niej lekkie ospojlerowanie i niezle wyglada,
w srodku tez ma to cos a nie klucha jak corollka strick - Czw 08 Lut, 2007 Ale kupujesz Foke i zostaje Ci jeszcze 20k na np mody, albo naprawy saxorulez - Czw 08 Lut, 2007
mikson napisał/a:
ja tez bym wybral honde, mozna dokupic do niej lekkie ospojlerowanie i niezle wyglada
też bym brał Hondę (tata moj ma taką ) i tylko żałuje zę nie kupił pakietu spojlerów z Hondy...
prawie takie same dali do CTR Sedan w JP
Jak nazywa sie ten silnik 1.8 co jest teraz w Civicku? To jest jaka seria??
Bo szukam już wałeczka jakiegoś drogowego.. strick - Czw 08 Lut, 2007 Twój ojciec chce jakieś mody? Mój by sie nigdy nie zgodził!saxorulez - Czw 08 Lut, 2007 ogólnie to jest tak że dużo mówi mało robi.. l
ale fajnie czasem go posłuchać jak mówi że chciałby założyć turbo..
tylko ze u niegi musi być cicho i bezawaryjnie..
takze pewnie skończy sie na felgach.. wkładce.. i moze jakimś wałku i strojenie u eMAnonymous - Czw 08 Lut, 2007 kurcze sam jestem ciekaw czy jest faktycznie waleczek do tej 1.8 ale obawiam sie ze mozebyc z tym problem ale 160 koni bylo by juz milo
a jak sie jezdzi tym civem 1.8? bardzo jest miekki? , ponoc ma niezalezne zawieszenie z tylu jako jeden z nielicznych w swojej klasiesaxorulez - Czw 08 Lut, 2007 ja k sie jeżdzi..
moim zdaniem jak bananem.. zdaniem Taty.. przy duzych prędkosciach nie stabilny jest.. w szybkich zakrętach czuć ze jest długi i nie ma zawiasu ustawionego na sport - raczej na wygdę, ale pomimo duzego przechyłu zawieszenie cały czas elegancko trzyma.. dupa nie ucieka, przód nie wyjeżdza tylko pochylenie jak na łódce - tak na codzień wystarcza w zupełnosci. Ja mam obiekcje co do hamulcy - dziwnie hamują... naciskasz hamulce... samochód zwalnia i gdy juz sądzisz ze sie zatrzya okazuje sie ze jeszcze trzeba mocniej pedał dociśnąć .. ?? dziwne bardzo.Jakarti - Czw 08 Lut, 2007
saxorulez napisał/a:
gdy juz sądzisz ze sie zatrzya okazuje sie ze jeszcze trzeba mocniej pedał dociśnąć .. ?? dziwne bardzo.
moze tzw feler z klockami ? za szybko sie rozgrzewaja np.. po Twojej jezdzie to nawet prawdopodobne saxorulez - Czw 08 Lut, 2007 nie nie..
ja to mam jak dojeżdzam do skrzyżowania, toczę się toczę.. wciskam hamulec samochó zwalnia i nie zatrzymuje się tam gdzie ja bym chciał..