Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: M
Pon 08 Mar, 2010
Średnica wydechu ??
Autor Wiadomość

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   Średnica wydechu ??

chcialbym zaciagnac rad o ile mozna zwiekszyc srednie przy przelotowym wydechu??

W serii jest tak:
60 mm od kolektora do kata, 50 mm od kata do tlumika srodkowego, 57 mm za tlumikiem srdokowym przechodzace kawalek dalej w 54 mm i tak do koncowego tlumika, wyjscie z tlumika koncowego to 50 mm


Motor w serii ma 163 konie, moje na hamowni wyplulo 160, wiec uwazam ze jest to zdrowy silnik...


I teraz, zrobic 2.25" czy moze 2.5", wiekszych modow w silniku nie planuje, moze po wydechu w lato zagosci jakis lekki program...



Wiem ze Miltek robil do tego auta wydech na srednicy 57mm, domniemywam ze wewnetrznej i dawalo to dosc fajny przyrost....
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

w clio jest optimum 2,5" i chyba tyle bym zrobił w Twoim przypadku.
_________________
 
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

wlasnie wszyscy ktorzy jezdzili na millteku i mieli doczynienia z tym silnikiem, mowia ze jesli nie zamierzam dlubac nic wiecej, to powinienem zrobic 2.25" , szukam potwierdzenia w roznych zrodlach, a nic wiecej oprocz programu potem nie zamierzam dlubac...
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

GeKo napisał/a:
w clio jest optimum 2,5" i chyba tyle bym zrobił w Twoim przypadku.

zgadzam sie z powyzszym! (nie tylko na wlasnym przykladzie moge to potwierdzic! )
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Próbuj z 2,5 najwyżej zrobisz końcowy tłumik 2,25 jak będzie źle :P
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Dłubnij jeszcze dolot, aczkolwiek możliwe ze 2,25 starczy bez problemu bo jednak moc troszkę mniejsza wyjściowo.
_________________
 
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Dolotu w przypadku tego auta nie dotyka sie, takie dziwne cos ze kazda kombinacja psuje moc i moment..
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Skoro w UK chłopaki polecają 2,25", jakaś tam firma robiła wydech 2,25" to po co wyważać otwarte drzwi?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Spoko tak pytałem z ciekawości. Do 206 GTI 136KM wydech też miał 2,25" i sprawdzał się doskonale wiec wydaje mi sie ze takie 2,25" to minimum do tej pojemności i chyba tego bym się trzymał.

Jak chcesz to robimy zakup grupowy na filtry ITG - jeżeli nie chcesz robić dolotu to może skusisz się na wkładkę.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Muzykant napisał/a:
no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...

Muzykant napisał/a:
nieomieszkam latac na gazie... Nie widzialem roznicy przy sekwencji w mocy...

:D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

Wkladke kupilem z JR'a , lezala taka bezpanska na allegro i w dobrej cenie to sobie kupilem i siedzi w srodku, przed latem trzeba bedzie ja umyc, takze ja nie bede chetny...


Dolotu nie robie bo tak jak napisalem nie jest zalecane jego dotykanie, jest tak optymalnie policzony ze ingerencje w niego nie daja pozytywnych rezultatow...
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

a masz bum-klapki w dolocie? ;)
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

106 napisał/a:
Muzykant napisał/a:
no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...

Muzykant napisał/a:
nieomieszkam latac na gazie... Nie widzialem roznicy przy sekwencji w mocy...

:D




Nie widze tutaj powodow do tego zeby z Toba kontynuowac temat, skoro nie widze roznicy to nie widze i nie mam zamiaru sie klocic i przedstawiac wyzszosci jednego paliwa nad drugim, auto mam do jezdzenia i mam zamiar jezdzic duuzo...
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Mar, 2010   

AndreXSi napisał/a:
a masz bum-klapki w dolocie? ;)



ech, douczcie sie a potem pogadamy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10