Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vlodarsky
Śro 10 Lut, 2010
pug 206 2.0 16V gasnie na obrotach biegu jałowego
Autor Wiadomość

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   pug 206 2.0 16V gasnie na obrotach biegu jałowego

cze

mam problem a w szukaj nic konkretnego nie znalazłem

silnik gasł podczas dojeżdżania do skrzyżowania lub podczas postoju na nim gdy samochód był zasilany LPG (wizyta u znajomego gazownika pomiary wymiana filtrów , czyszczenie listwy wtryskowej) nic to nie pomogło

okazało się teraz ze na benzynie tez gaśnie a sytuacja jest beznadziejna bo gaśnie na każdym postoju

wymieniłem silniczek krokowy i dalej to samo

obroty sobie spadają do tych 800 i albo zaczyna szarpać i walczy chwilkę i gaśnie lub porostu bardzo ładnie i gładko sobie gaśnie

na wszystkich innych obrotach powyżej 2 tys jest ok samochód jedzie bardzo dobrze

do 2 tys obroty falują ( ustawiamy np: na 2 tys a one falują 1.8-2-1.8-2 tys obr) a podczas ruszania czuć wyraźny spadek mocy ale tylko gdy wskazówka przechodzi przez 2 tys obr


problem jest tylko na ciepłym silniku jak jest zimny to nie ganie

podłączałem dziś kompa i żadnych błędów nie wyświetla, wyczyściłem tez dla świętego spokoju cała przepustnice


ręce mi już opadają
_________________
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

może przepływomierz
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

Sprawdź filtr Paliwa , identyczne objawy miałem w Colcie z tym ze on jeszcze przestał palic . Ale tak jak piszesz przy podjeżdżaniu do skrzyżowania też mi gasł :)
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

jozekrj, masz to ustrojstwo na sekwencyjnym gazie? o_O mam to samo na gazie faluje od 1 do 1.300 tak kilka razy i bach gasnie i dupa, wiec nie mam wyjscia jezdze na pb ;D
_________________
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

mam sekwencje autronica

tylko problem jest taki ze on gaśnie i na gazie i na benzynie

najpierw myślałem ze to wina LPG i molestowałem znajomego gazownika

w końcu sie zdenerwowałem i zacząłem jeździć na Pb 99+ i tez gaśnie


mam już dosyć tego samochodu , może ktoś chce go kupić (nowe amory kyb ultra sr, tarcze klocki, remont głowicy[wiec cały rozrząd paski pompa wody z kolektorem{metalowy} wszystkie zawory TRW uszczelki, uszczelniacze erling ]) bezkolizyjny
_________________
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

jozekrj, moge sie pomieniac daje jeszcze pol litra z czerwona kartka ;D
_________________
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

jozekrj napisał/a:
ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw


a może niech ktoś zmierzy kompresję ?

miałem podobny problem - sprawdziliśmy wszystko i wydawało się, że jest dobrze po czym klientka wracała bo znowu jej zgasł gdzieś. Były upalone dwa zawory.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

Vlodarsky napisał/a:
jozekrj napisał/a:
ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw


a może niech ktoś zmierzy kompresję ?

miałem podobny problem - sprawdziliśmy wszystko i wydawało się, że jest dobrze po czym klientka wracała bo znowu jej zgasł gdzieś. Były upalone dwa zawory.



Tym bardziej że autko na gazie jeździ... kolega miał a alfie gaz sekwencja 3 generajca ble ble ble i po czasie się okazało że głowice się posypała...
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

wypaliło by nowe zawory po 1000km ?? jak starych nie wypaliło przez 30 tys km


Vlodarsky,

jak by nie miał kompresji to czuć by było tez na wyższych obrotach i raczej było by to czuć nawet na dupohamowni ??
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

trochę byś czuł napewno. Nie chodził by zawsze idealnie równo. Masz jakiś defekt w kompie zapisany? Czytał go ktoś?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

vojt3k 
czy te oczy moga kłamac...


auto: a4
silnik:: tdi
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

czemu zatruty podtlenkiem:((
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Wto 08 Gru, 2009   

podłączaliśmy taki skaner serwisowy i nic nie pokazywał żadnych błędów (w subaru i vw sie sprawdza możne do puga trzeba mieć jakiś specjalny)

check tez się nie świeci


wymieniłem filtr paliwa , dolałem stp do czyszczenia wtrysków i udało mi się przejechać 18km i nie zgasł ani razu , ale nadal obroty potrafią spaść do ok 500obr/min wiec jakiś postęp jest


bo widok korka od lpg w tylnym zderzaku denerwuje 4x bardziej objechana osobę :lol2:
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 09 Gru, 2009   

ja jak zwykle wymiękam. Nie umiem tak pomagać. Robił ktoś test wtryskow? Cewek? Ciśnienie paliwa? Sprawdzał przerwy w świecach? Przepustnica na linke czy elektryczna? Komputer serwisowy nie mówi tylko czy jest defekt czy go nie ma... Pokazuje ekran różnych wskazań z silnika które można porównać z wartościami zadanymi co pozwoli odkryć problem. Takie pytania mają wiele odpowiedzi - często jest to bzdura. Gdzieś pisałeś że jest krokowy? To znaczy że jest linka.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 09 Gru, 2009   

swiece, cewki swieze?

podlaczenie kompa w celu sprawdzenia czy nie ma bledow kazda malpa potrafi, odczytac parametry ZE ZROZUMIENIEM juz gorzej
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 11