auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009 pug 206 2.0 16V gasnie na obrotach biegu jałowego
cze
mam problem a w szukaj nic konkretnego nie znalazłem
silnik gasł podczas dojeżdżania do skrzyżowania lub podczas postoju na nim gdy samochód był zasilany LPG (wizyta u znajomego gazownika pomiary wymiana filtrów , czyszczenie listwy wtryskowej) nic to nie pomogło
okazało się teraz ze na benzynie tez gaśnie a sytuacja jest beznadziejna bo gaśnie na każdym postoju
wymieniłem silniczek krokowy i dalej to samo
obroty sobie spadają do tych 800 i albo zaczyna szarpać i walczy chwilkę i gaśnie lub porostu bardzo ładnie i gładko sobie gaśnie
na wszystkich innych obrotach powyżej 2 tys jest ok samochód jedzie bardzo dobrze
do 2 tys obroty falują ( ustawiamy np: na 2 tys a one falują 1.8-2-1.8-2 tys obr) a podczas ruszania czuć wyraźny spadek mocy ale tylko gdy wskazówka przechodzi przez 2 tys obr
problem jest tylko na ciepłym silniku jak jest zimny to nie ganie
podłączałem dziś kompa i żadnych błędów nie wyświetla, wyczyściłem tez dla świętego spokoju cała przepustnice
Sprawdź filtr Paliwa , identyczne objawy miałem w Colcie z tym ze on jeszcze przestał palic . Ale tak jak piszesz przy podjeżdżaniu do skrzyżowania też mi gasł
jozekrj, masz to ustrojstwo na sekwencyjnym gazie? mam to samo na gazie faluje od 1 do 1.300 tak kilka razy i bach gasnie i dupa, wiec nie mam wyjscia jezdze na pb
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
mam sekwencje autronica
tylko problem jest taki ze on gaśnie i na gazie i na benzynie
najpierw myślałem ze to wina LPG i molestowałem znajomego gazownika
w końcu sie zdenerwowałem i zacząłem jeździć na Pb 99+ i tez gaśnie
mam już dosyć tego samochodu , może ktoś chce go kupić (nowe amory kyb ultra sr, tarcze klocki, remont głowicy[wiec cały rozrząd paski pompa wody z kolektorem{metalowy} wszystkie zawory TRW uszczelki, uszczelniacze erling ]) bezkolizyjny
ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw
a może niech ktoś zmierzy kompresję ?
miałem podobny problem - sprawdziliśmy wszystko i wydawało się, że jest dobrze po czym klientka wracała bo znowu jej zgasł gdzieś. Były upalone dwa zawory.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
jozekrj napisał/a:
ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw
a może niech ktoś zmierzy kompresję ?
miałem podobny problem - sprawdziliśmy wszystko i wydawało się, że jest dobrze po czym klientka wracała bo znowu jej zgasł gdzieś. Były upalone dwa zawory.
Tym bardziej że autko na gazie jeździ... kolega miał a alfie gaz sekwencja 3 generajca ble ble ble i po czasie się okazało że głowice się posypała...
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
podłączaliśmy taki skaner serwisowy i nic nie pokazywał żadnych błędów (w subaru i vw sie sprawdza możne do puga trzeba mieć jakiś specjalny)
check tez się nie świeci
wymieniłem filtr paliwa , dolałem stp do czyszczenia wtrysków i udało mi się przejechać 18km i nie zgasł ani razu , ale nadal obroty potrafią spaść do ok 500obr/min wiec jakiś postęp jest
bo widok korka od lpg w tylnym zderzaku denerwuje 4x bardziej objechana osobę
ja jak zwykle wymiękam. Nie umiem tak pomagać. Robił ktoś test wtryskow? Cewek? Ciśnienie paliwa? Sprawdzał przerwy w świecach? Przepustnica na linke czy elektryczna? Komputer serwisowy nie mówi tylko czy jest defekt czy go nie ma... Pokazuje ekran różnych wskazań z silnika które można porównać z wartościami zadanymi co pozwoli odkryć problem. Takie pytania mają wiele odpowiedzi - często jest to bzdura. Gdzieś pisałeś że jest krokowy? To znaczy że jest linka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach