Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
sprężyny eibach -30mm saxo,106
Autor Wiadomość

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   sprężyny eibach -30mm saxo,106

cena 250
rok jeździły na aucie
stad bdb

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=696798721
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

Masz suwmiarkę?, możesz zmierzyć grubość drutu w tej sprężynie i średnice zewnętrzna zwojów?
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 25 Lip, 2009   

a i jeszcze ich wysokość
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 25 Lip, 2009   

a co Ci z wysokosci ?
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 25 Lip, 2009   

Wysokość 30cm, 5 zwoi. Suwmiarki nie mam ale obwód to 4cm.
Mierzone miarą krawiecką :P
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

Loko jak chcesz zmierzyć tez sobie eibechy z 306 cabrio to możesz do mnie wpaść za dwa tygodnie :) bo takie będe miał :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

Pewnie, że chętnie bym sobie pomierzył, serie i eibachy do 306, z ciekawości, czy eibach jak to zwykle bywa jest tylko niższy i o takiej samej twardości jak seria, czy jednak jest twardszy :) , ale może Ciebie to też ciekawi, to wtedy sam to pomierzysz :D
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

Twardość bez zmian, na aucie.
Ale seria ma więcej zwoi stąd inna charaktrystyka pracy. Ale ciężko mi mówić mi o twardości na aucie przy B6 ;)
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

Eibacha do saxo akurat znam, ale chciałem to policzyć na papierze i sprawdzić jak to się ma do rzeczywistości. ;)
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

pit napisał/a:
Twardość bez zmian, na aucie.
Ale seria ma więcej zwoi stąd inna charaktrystyka pracy.


Seria ma mniej zwojów ;)

Napisałeś, ze twardość taka sama, ale inna charakterystyka pracy,a to się nie trzyma kupy, to są spręzyny liniowe i jedyna charakterystyką jest ich twardość. ;)
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

No ok ale jest dłuższa :P

No nieznam się na technologi budowy sprężyn ale teorie swoją wziąłem z praktyki.
Miało się kiedyś maluchy,łady,poldki itp. cieło się sprężyny o zwój czy dwa. Po takim zabiegu automatycznie auto robiło się twardzsze i żabkowało. Więc zmieniła się charakterystyka sprężyny tak to rozumiem. A bardziej może charakterystyka pracy sprężyny.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

Tak, mniejsza ilość zwojów to większa twardość sprężyny.
Tak po ludzku to jak się liniową sprężynę przetnie na pół to każda połówka jest dwa razy twardsza od całej sprężyny.
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 27 Lip, 2009   

ja takie eibachy mam i wg. auto na wmiare rownej drodze zachowuje sie podobnie jak seria twardo jest tylko na wiekszych dziurach, ogolnie eibachy sa ciut twardsze i na brak komfortu specjalnie narzekac nie moge :)
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Pit to jest model pro kit? Ten co tak zajebiście pasuje do billa?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

ŁukaszS3, pro kit ma twardosc seryjnej sprezyny z saxo, do scigania sie lepiej cos twardszego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9