auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009
Pewnie, że chętnie bym sobie pomierzył, serie i eibachy do 306, z ciekawości, czy eibach jak to zwykle bywa jest tylko niższy i o takiej samej twardości jak seria, czy jednak jest twardszy , ale może Ciebie to też ciekawi, to wtedy sam to pomierzysz
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009
pit napisał/a:
Twardość bez zmian, na aucie.
Ale seria ma więcej zwoi stąd inna charaktrystyka pracy.
Seria ma mniej zwojów
Napisałeś, ze twardość taka sama, ale inna charakterystyka pracy,a to się nie trzyma kupy, to są spręzyny liniowe i jedyna charakterystyką jest ich twardość.
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009
No ok ale jest dłuższa
No nieznam się na technologi budowy sprężyn ale teorie swoją wziąłem z praktyki.
Miało się kiedyś maluchy,łady,poldki itp. cieło się sprężyny o zwój czy dwa. Po takim zabiegu automatycznie auto robiło się twardzsze i żabkowało. Więc zmieniła się charakterystyka sprężyny tak to rozumiem. A bardziej może charakterystyka pracy sprężyny.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009
Tak, mniejsza ilość zwojów to większa twardość sprężyny.
Tak po ludzku to jak się liniową sprężynę przetnie na pół to każda połówka jest dwa razy twardsza od całej sprężyny.
auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Lip, 2009
ja takie eibachy mam i wg. auto na wmiare rownej drodze zachowuje sie podobnie jak seria twardo jest tylko na wiekszych dziurach, ogolnie eibachy sa ciut twardsze i na brak komfortu specjalnie narzekac nie moge
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 01 Sie, 2009
Pit to jest model pro kit? Ten co tak zajebiście pasuje do billa?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach