cagiva raptor 650, salon pl, jestem drugim wlascicielem (poprzedni to moj sasiad z lasu) silnik v2 z suzuki SV, na wtrysku z chlodnica wody i oleju, pancerny. Rama Mv agusta, podwojne brembo z przodu, przewody w oplocie. Przebieg to cale 8500km, olej/filtr mimo znikomych przebiegow wymieniany co roku. Motocykl nigdy nie lezal, nawet na materacu. Jedna doslownie ryska na blotniku od opartego o niego grilla w garazu. Po zakupie nowego wymieniona kierownica na taka wygodniejsza, przez co pozycja sie zrobila wygodniejsza i usunieto trzymadelko pasazera z tylu bo szpecilo linie. Wszytko w nim dziala jak w nowym i jest zupelnie bezawaryjne. Nigdy nie spal pod chmurka. Katalogowo jest calkiem szybkie bo ok 3,6s do 100.
to nie dukati czy inny triumth (gdzie notabene czesci tez sa dostepne, tylko z wiedza mechanikow gorzej) i w cagivie nie ma zadnej wydumanej technologii
silnik i skrzynia to suzuki SV650
hamulce brembo, amory tez jakas znana firma wloska, rama Ci sie raczej nie popsuje, opony tez standard w klasie sportowo turystycznej
koszt serwisu wielokrotnie nizszy niz w dukati bo nie ma desmo, ktore co 2-3 lata trzeba wymieniac za 1200zl.
z ksztaltu i wymiarow podobny do monstera tylko szybszy i tanszy w zakupie i utrzymaniu
bardzo dobry dla kobiet i mezczyzn drobniejszej postury bo lekki i kanapa na 77cm. Mysle ze 185cm max. Do moto dorzucam torbe podrozna z mocowaniami, patentu sasiada.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach