K20 z dolotem i wydechem plus pozyczona hondata. Skrzynia 6stka z krotkim i szpera.
Jedzie spoko,mysle,ze te 210 koni jest. Jeszcze kolektor ma dojsc plus strojenie na swoim kompie.
Niestety zawias Proflex wogole nieustawiony i autem ledwo w droge trafialem. Mam nadzieje,ze odchudzanie budy plus ustawianie zawiasu,itd to zmienia, bo nie dalo sie w sumie szybko jechac.
Ale qbus vel polski Vitorio Caneva opony doradza jakbym mu placil 1000 euro za dzien. Dzięki Kuba!
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 19 Kwi, 2016
No to prawidłowe ustawienie zawiasu pewnie zrobi mega robotę Jedziesz Kaszuby też?
Najbardziej jestem w szoku wyniku C2R2... Ależ tam musiał być ogień...
nie mam kasy. Jak auto ma sekwencje i dobry zawias to moze miec malo mocy a pozamiata okrutnie. Sekwencja to wedlug mnie podstawa w rajdach gdzie wybor biegu nastepuje czesto w ostatniej chwili i gdzie jedna noga na gazie druga na hamulcu to podstaw szybkosci i bezpieczenstwa.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2018
Miko wicemistrzem!
Brzeziński który podobno ledwo dopiął budżet i raczej nie bedzie miał juz szansy na powtórzenie sezonu i ponowna walke o mistrza polski, wiec tym bardziej szkoda ze sie nie udało.
https://www.facebook.com/...59757464413386/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach