Wysłany: Nie 02 Lis, 2014 [S] Citroen Saxo, rajdówka
Opis z rajdy.hoga.pl Auto bardzo szybkie, samo jedzie. Nic tylko brać i wygrywać.
Sprzedam Citroena Saxo 1.6 16v. Samochód wygrał klasę PPC w rajdzie Oświęcimskim i Jastrzębskim. Dodatkowo na super oesie rajdu Bocheńskiego uzyskał 2 czas w generalce. W oświęcimu na oes 4, 3 czas w generalce. Auto do wygrywania klasy i ścigania się z hondami vti.
- silnik 150 koni, zrobiona głowica, wałki saxo challenge, dolot z C2 R2, wystrojony komputer.
- zawieszenie HP po regeneracji w lipcu, przejechane 100 km oesowych
- rozbudowana klatka
- skrzynia 13/59 po pełnym przeglądzie, przejechane 30 km oesowych
- hydrauliczny ręczny
- 8 kół z oponami Extreme ( 12 opon)
- akumulator i zbiornik na płyn spryskiwaczy przeniesione do tyłu.
- klocki Carbon Loraine
Auto na bieżąco serwisowane i doinwestowane. Wymienione sprzęgło, chłodnica, wszystkie przewody, linka przepustnicy i wiele innych
Samochód do kupienia po Barbórce Cieszyńskiej(22 listopada)
To ile wg Ciebie takie auto ma kosztowac?
eNki w swiecie sa wystawione po 20 do 23 tys euro, ja mam duzy hamulec, sporo gratow z r3 (kolektor wydechowy i wydech do konca, chlodzenie hamulcy, wlot powietrza, dolot). Wszystko jest w idealnym stanie. 2 skrzynie na czesci, 3 szpery, 2 przelozenia (w tym jedno nowe) z 16 felg, 20 opon itd Nadwozie w idealnym stanie, odbudowane w 100%, cale pomalowane i idealnie proste. Nowy uklad napedowy itp itd
Fajnie, na pewno. Gdybym miał budżet to bym kupił 306 maxi, zrobił 1000km testów i poleciał po męsku rsmp takim wynalazkiem...
Ale mam mały budżet i musze patrzeć na coś co jest dość tanie, sprawdzone i szybkie.
Honda EP3 na przykład taka jest. Clio jakieś nadmuchane nie wiadomo jakie jest, poza tym,że będzie się psuło. Twoje saxo też jest fajne,ale nie wiadomo czy tam jest dużo potencjału czy może wykorzystujesz auto już grubo i tyle. A type r już tyle wyników w Polsce zrobił,że nara.
Oczywiście potem i tak ktoś powie,że to auto nie skręca...może i nie skręca,ale czasy robi. Mi to wystarczy.
Caly Marek, ja pisalem o Hondzie Marka a nie o EP3 .
Tak czy siak EP3 kosztuje w utrzymaniu 2x tyle co saxo a nie jedzie
Patrząc na ceny to jednak drogo za tą Hondę nie chcą.
Daleko mi do fana EP3, ale obecnie w pucharze prowadzi EP3, która jest śmietnikiem na seryjnej skrzyni. Nie pamiętam kiedy saxo w Polsce zrobiło konkretny wynik. Jakby saxo było takim oczywistym sprzętem do zrobienia wyniku to chętnie by wielu je zbudowało w konkretnym specu. To są fakty.
Pół żartem, pół serio... Zrób korzystną cenę na Barbórkę, pojadę wolno co znaczy bezpiecznie i takie ustabilzowane "matematyczne" tempo pokaże jaki szybki jest ten samochód. Ryzykując max, pewno w określonych warunkach Cieszynkę można moim autem wygrać. Ale to nie znaczy,że auto jest tak szybkie jak sprzęty które tam wystartują.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach