auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Kwi 2012 Skąd: kk
Wysłany: Czw 03 Kwi, 2014
Stf napisał/a:
...
btw. teraz w Kielcach chłopaki w Clio już łapią temat i czołówka lata na krótkim i szperze. Jest tych (aut) coraz więcej - przez co robi się liga sama w sobie - co jest zajebiste. BTW mój zawias jeździ już w Clio Wolskiego. Spodobał mu się na tyle że właśnie ściągamy dla niego billa na tył. Tak że co by nie myśleć czasy przypadkowych wygranych superoesów seryjnymi autami minęły bezpowrotnie, nawet z czołowym kierowcom rajdowym w PL - A.Małyszem za kierownicą ściskającym ją dwoma ręcami
no tak, superoes- amatorskie wyścigi.. czyt. mistrzostwa świata okręgu kieleckiego
swoją drogą, bill cup'owy na tył grubo, ale czemu nie Twoje ex AST ? lepszy jednak wyścigowy bill ?
a z czołówki 4tej klasy to od dwóch czy trzech lat, to zawsze pierwsze pare aut było z krótkim i szpero, także nic nowego. Kwestia tego, ze teraz juz więcej osób wie jak tego użyć w dobry sposób, a nie napierdalajo ile wejdzie na oślep
pcs napisał/a:
MoRToN napisał/a:
Ale mi żeście znowu poyebali w bani z tym klijasem.
Jaką przewagę ma ph1 nad ph2 poza przepustnicą ? No i ceną...
ma fajniejsza galke zmiany biegow
najwieksza zaleta to nie przepustnica tylko chyba z 70kg mniej
z wagą akurat jakiegoś ogromnego problemu nie ma, ja swojego w godzinę wybebeszyłem na 930kg(ważone na wadze z najazdem, nie to, ze numerki z głowy), bez cięcia i wywalania jeszcze wielu rzeczy. co nie zmienia faktu, ze ph1 zawsze będzie łatwiejsza do rozbebeszenia. Ale mnie jakos sie nie podoba, wolałbym juz ph2 ragnotti rzeźbić ile się da
Chciałem zamieścić ogłoszenie najpierw na naszym forum.
Przepraszam, ale niestety - nie uda mi się to. Dopiero wczoraj wyczytałem w regulaminie, iż w dziale sprzedam można pisać dopiero mając min 50postów.
Dziwna zasada, ale nie komentuję i nic na to nie poradzę. Jako, że nie jestem ich pustym nabijaczem - dlatego niestety musiałem najpierw wystawić auto na allegro, a tu dać tylko info.
Historia auta i silnika znane. W styczniu kupiłem czarnego GTi na SWAP do mojego Puga.
Trochę się zeszło, bo jak się okazało - przekłądka nie była tak bardzo p&p, jak na to liczyłem... Róznic między GTi, a "zwyklakiem" jest tak wiele (no i
Bosch <---> MM = ni chu, chu) tak więc...
Przełożyłem w zasadzie WSZYSTKO między 2oma autami (prócz przednich lamp, bo nie są w moim stylu). I teraz to wszystko (silnik, skrzynia, osprzęt, cała wiązka BOSCHa, cała elektryka), co wcześniej udokumentował w swoim wątku disu - jest na sprzedaż w czarnej.
Oczywiście - cena dla Klubowiczów inna, niż na allegro.
Jeśli ktoś odezwie się do mnie i powoła na >>>club106.pl<<<
To cena 5000zł(do drobniutkiej negocjacji) + gratis dorzucam tą belkę z GTi/S16 (najgrubszy stab) w stanie do regeneracji.
Jak ktoś będzie chciał - zrobię też dobrą cenę na Bilsteina B8(jak tylko określę jego wartość).
Sprzedaję go, bo zanim kupiłem GTi - kupiłem już kompletnie nowego B8 - rynkową cenę - znacie. Już siedzi w moim niebieskim. A tego chcę sprzedać - naprawdę jest w stanie bardzo dobrym.
P.S.
Możecie mnie oświecić - ile tak realnie mogę za takiego chcieć?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 03 Kwi, 2014
Do kolegi z ogłoszenia - żadna dziwna zasada tylko nie chcemy tu ludzi którzy wrzucają ogłoszenia jak na allegro a potem sobie gdzieś idą i tyle ich widzieli.
Nie jesteśmy tablicą ogłoszeń.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach