auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011
Cytat:
Tomasz Kuchar zdradził na Facebooku, jaką niespodziankę przygotowuje na Rajd Lotos Baltic Cup, pierwszą rundę RSMP.
W związku z tym, że odbieramy mnóstwo zapytań o to, czym wystartujemy na Rajdzie Lotos, postanowiliśmy uchylić rąbka tajemnicy i publikujemy pierwsze zdjęcie naszego MIŚKA. Jest to Lancer Evo V, zgłoszony w nowej klasie HR-P. Od razu dementujemy informację, że jest to Evo 6.5 po Tommim Mäkinenie, bo takowe niestety, mimo, że w grupie A, to posiadało karty homologacyjne z WRC, a to powodowałoby, że musielibyśmy jechać w klasie OPEN i tym samym nie być klasyfikowanym w MP. Mimo to nasze autko też ma kilka fajnych gadżetów,ale.... szczegóły wkrótce )))
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 05 Lut, 2011
a tu jeszcze o leszku:
Cytat:
Leszek Kuzaj poinformował, że nie wystartuje w pierwszej rundzie RSMP 2011 - Rajdzie Lotos Baltic Cup. Czterokrotny mistrz Polski w generalce dowiedział się o rozwiązaniu Skoda Castrol BP Rally Team na kilka dni przed ogłoszeniem decyzji.
- Na pewno nie wystartuję w Rajdzie Lotos - powiedział Leszek Kuzaj. - Nie mam pojęcia w tej chwili, czy w ogóle wystąpię w RSMP. Nie znam swoich planów. Zostałem na lodzie za pięć dwunasta. Oczywiście, rozpocząłem intensywne działania, poszukiwania partnerów, sponsorów, choć jak wszyscy zdajemy sobie sprawę, w obecnej sytuacji nie jest to łatwe - zwłaszcza, jeśli chce się ścigać o pierwsze miejsca w RSMP. Postaram się pomagać zawodnikom najmłodszym stażem. To są plany na najbliższy czas. Jest kilka innych alternatyw, ale czy one dojdą do skutku to ciężko powiedzieć. Myślę, że dopiero najbliższe tygodnie mogą cokolwiek wyjaśnić.
bad-i podobno leszek juz dzwoni do fospolbisu i ruszt-montu... bedzie "pomagal"
Tomasz Kuchar zdradził na Facebooku, jaką niespodziankę przygotowuje na Rajd Lotos Baltic Cup, pierwszą rundę RSMP.
W związku z tym, że odbieramy mnóstwo zapytań o to, czym wystartujemy na Rajdzie Lotos, postanowiliśmy uchylić rąbka tajemnicy i publikujemy pierwsze zdjęcie naszego MIŚKA. Jest to Lancer Evo V, zgłoszony w nowej klasie HR-P. Od razu dementujemy informację, że jest to Evo 6.5 po Tommim Mäkinenie, bo takowe niestety, mimo, że w grupie A, to posiadało karty homologacyjne z WRC, a to powodowałoby, że musielibyśmy jechać w klasie OPEN i tym samym nie być klasyfikowanym w MP. Mimo to nasze autko też ma kilka fajnych gadżetów,ale.... szczegóły wkrótce )))
ciekawe czy takie Evo 5 będzie konkurencyjne w stosunku do eNek i S2000
Nie będzie.
Już parę lat temu się mówiło że obecne Nki są jak pierwsze WRC a EVO V było używane w 1997r.
Widzisz Grzesiek, ja nie byłbym tego taki pewnien, fabryczna A-grupa to topowy sprzęt i o klasę wyższy niż S2000 czy N4.
Enki nigdy nie będą jak pierwsze WRC, może mocowo są porównywalne, ale w WRC/A8 mamy customowy zawias na uniballach, dużo niższą masę. A różnica w większości bierze się z opon, które są non stop rozwijane.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 06 Lut, 2011
qbus, Ale proste pytanie, czy proflex do evo 5,6 byl rozwiajny dalej od czasu gdy zaprzestano używać tych aut fabrycznie? To jest konstrukcja sprzed dekady, konstrukcje zawieszeń, rozmieszczenia podzespołów poszły mocno do przodu.
S2000 też ma zawias na Uniballach i w 100% custom. Do tego masa ta sama. Zgodzę się że mocowo takie EVO może na prostej odjeżdzać, nawet powinno(może to wystarczy). W zakręcie zostanie zmiecione przez takie S2000. Takie moje zdanie. Myślę że Kuchar głupi nie jest i zrobił sobie jakieś testy względem S2000, ale jego wybór pewnie był spowodowany budżetem.
Po 1 asfaltowym rajdzie będzie można powiedzieć czy to ma sens
No z tego co mi wiadomo to tak, zamawiasz sobie do takiego auta Evo IV Proflexa i taki też Ci zrobią.
Jeszcze niedawno na węgrzech takie A grupowe Evo chyba VI klepało co się da łącznie z WRC w nowych spec np. Focus 03, Impreza S11. Myślę że dużo też zalezy od specyfiki odcinków, na naszych szybkich trasach moc może dawać spory handicap.
Cytat:
Myślę że Kuchar głupi nie jest i zrobił sobie jakieś testy względem S2000, ale jego wybór pewnie był spowodowany budżetem.
O to to się nie znam ale wątpie że takie A grupowe EVO bedzie tansze w uzytkowaniu niz eNka w nowej spec, gosc raczej wie co robi. No chyba że chce sobie przedewszystkim sprawiać frajdę jazdą fajną rajdówką, to też ma sens.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 07 Lut, 2011
he he spotkanie bylo i chooy z niego sie dowiedzielismy. Nadal nie wiadomo co z klasa HR Open i jak mozna odbierac HR Replika ktora jest w regulaminie RSMP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach