auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 24 Lis, 2007
Ja widziałem, a dokąłdniej czytałem w Car Magazine, porównywali z F430 Sc....
Wygrała Ferrarka jako że dąło się nią równieżjeżdzić na codzień. Porsche nadawało sie tylko na tor, ma metalowe podpory i sworzeni w zawieszeniu - więć daje się za bardzo we znaki, do tego opony są semi slick na wilgotnym odpadają.
Taki mistrz suchego asfaltu i tylko w rękach bardzo wytrawnego kierowcy - +500KM na jedną oś.
Aha.. do 100 nie jest szybszy od 911 Turbo, róznicę widać dopiero przy wyższych prędkosciach.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 24 Lis, 2007
NIEEEEE!!!!!
Turbo, bo to takie cywilne porsze!
Gt3 zajelo miejsce audi S3 Same geje nimi jezdza
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Sob 24 Lis, 2007
Do wcześniej podanych przeze mnie czasów na torze Knutstorp
dodaję czasy zrobione w tym roku, tu zestawienie ze wszystkich 3 lat
(nowo dodane czasy na zielono)
1:15,5 Lotus Exige
1:17,2 Subaru Impreza WRX STi 2004
1:17,5 Mitsubishi EVO VIII
1:17,6 Auti TT 3,2 S-tronic 2007 1:17,7 BMW 335d coupe 1:17,8 Audi S3 2007
1:18,3 Nissan 350Z
1:18,4 Renault Megane Sport Trophy
1:18,4 Mazda 3 MPS
1:18,5 BMW 330i
1:18,7 Honda S2000
1:18,8 Seat Leon Cupra 2007
1:19,5 Renault Clio V6
1:19,7 Honda Civic Type-R 2004
1:20,2 Renault Clio Sport 2007
1:20,3 Mazda RX-8
1:20,4 Opel Corsa OPC
1:20,6 VW Golf GTI
1:20,6 Honda Civic Type-R 2007
1:20,7 Peugeot 206 RC
1:21,1 Mini Cooper S
1:21,3 Peugeot 207 RC
1:22,5 Opel Astra GTC
1:22,5 Citroën C4 VTS
1:22,9 Ford Fiesta ST
1:23,4 Mitsubishi Colt CZT
1:24,3 Citroën C2 VTS
1:26,6 Citroën C2 VTR
Widać z tego m.in. że Peugeotowi też dupa rośnie i 207 jest wolniejszy od 206
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
ja widzialem, mistrz prostej 265KM i FWD plus "prawie szpera" nie sprawdzaja sie w zakretach, ale ponoc jest szybkim autem tylko jest problem z gazem w zakrecie.
Silnik takitroche old school - dajesz gaz, a tu nic,nic, i nagle JEP!
EDIT: o fuck... to zrobiło czas aki jak Megana...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Tak, dokładnie, bo ma elektronicznie ograniczoną moc na 1 i 2 biegu + w zakrętach
Ale na torach śmiga i tak nieźle, widziałem 2 takie ale niestety tak się złożyło że nie
jeździłem równocześnie z nimi więc konkretniej nic nie mogę powiedzieć.
Choć- jak widać po czasie powyżej - nie może być źle. Ten tor trochę zakrętów ma:
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
ja widzialem, mistrz prostej 265KM i FWD plus "prawie szpera" nie sprawdzaja sie w zakretach,
Tak też własnie na początku myślałem...
Potem zobaczyłem czas...
saxorulez napisał/a:
o FcuK... to zrobiło czas aki jak Megana...
No i właśnie stąd pytanie
mAbZ napisał/a:
Tak, dokładnie, bo ma elektronicznie ograniczoną moc na 1 i 2 biegu + w zakrętach
Ale do ilu KM ??? Z 260 na 220 ???
To i tak ma tyle co megana, a na prostej jak odkręci na maxa to leci sobie...
A to wszystko w niewinnym opakowaniu 5door ...
Z racji pojemności potencjał jakby wiekszy niż w reno...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Nie wiem niestety, ile ta moc jest ograniczana.
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
mazda sie zdaje byc bardzo mocna a na tym torze jest gdzie przyspieszyc. Najgorsze sa dla takich mocnych fwd chyba beda łuki gdzie jedzie sie na pol gwizdka zeby nie zjarac kapcia. Znam to z autopsji. A tutaj jest wiecej prostych i b. ciasnych zakretow.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach