ciekawa sytuacja
wracałem sobie spokojnie do domu i nagle z prawej strony przemknęło pomarańczowe, nowe S3
następne światła, 3 pasy
ustawiam się na prawy bo tylko 1 auto przede mną
za mną dojeżdża S3
ruszam i wbijam się na środkowy, opór
S3 robi dokładnie to samo... tyle że się do mnie nawet nie zbilża, w lusterku widzę że się nawet znacząco oddala
albo S3 nie ścigało się (mimo wcześniejszej agresywnej jazdy), albo ktoś nie ogarniał auta
na 100% było
zresztą parkuje w mojej okolicy i już klika razy widziałem
hmm, chyba z tymi osiągami to nieco przesadzili, 5.6 sek do 100?
2.0 T
* Silnik - Rzędowy 4-cylindrowy, benzynowy
* Skrzynia biegów - Ręczna 6-biegowa
* Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min
* Maks. moment obr. - 350 Nm przy 2500-5000 obr./ min
* Prędkość maks. - 250 km/h
* Przyspieszenie 0-100 km/h – 5,6 s.
* Średnie zużycie paliwa – 9,1 l/100km
* Długość - 4,21 m
* Szerokość - 1,96 m
* Średni poziom emisji CO2 - 217 g/km
* Rozstaw osi - 257,8 cm
* Zbiornik paliwa - 55 l
* Poj. bagażnika - 350/ 1100 l
* Zawieszenie przód - kolumny MacPhersona
* Zawieszenie tył - wielowahaczowe
* Opony - 225/40 R18
* Masa własna - ok. 1370 kg
na 100% było
Obrazek
zresztą parkuje w mojej okolicy i już klika razy widziałem
hmm, chyba z tymi osiągami to nieco przesadzili, 5.6 sek do 100?
2.0 T
* Silnik - Rzędowy 4-cylindrowy, benzynowy
* Skrzynia biegów - Ręczna 6-biegowa
* Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min
* Maks. moment obr. - 350 Nm przy 2500-5000 obr./ min
* Prędkość maks. - 250 km/h
* Przyspieszenie 0-100 km/h – 5,6 s.
* Średnie zużycie paliwa – 9,1 l/100km
* Długość - 4,21 m
* Szerokość - 1,96 m
* Średni poziom emisji CO2 - 217 g/km
* Rozstaw osi - 257,8 cm
* Zbiornik paliwa - 55 l
* Poj. bagażnika - 350/ 1100 l
* Zawieszenie przód - kolumny MacPhersona
* Zawieszenie tył - wielowahaczowe
* Opony - 225/40 R18
* Masa własna - ok. 1370 kg
dobry start ma s3 wiec czas realny;]
of golfa ciezsza przy podobnej mocy wiec nie dogonil Cie:d
a ogolnie fest szybkie sa te 2.0 tfsi, wypasiony silnik, jestem sklonnny stwierdzic, ze najlepsze 2,0 turbo, poza evoX
a ogolnie fest szybkie sa te 2.0 tfsi, wypasiony silnik, jestem sklonnny stwierdzic, ze najlepsze 2,0 turbo, poza evoX
poza jedną wadą fabryczną jest naprawdę spoko
po jakiś 30-40 tyś. przeciera się popychacz pompy paliwa, ale wystarczy pamiętać żeby go wymieniać na czas to nic się nie stanie
sam popychacz kosztuje ok 120zł.
koszt naprawy po całkowitym uszkodzeniu idzie już w tysiące
ja sobie teraz wymieniłem zapobiegawczo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach