auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 26 Mar, 2010
W dniu dzisiejszym na odcinkach Rajdu Mazowieckiego mialem szanse popracować nad własnym opisem oraz nad założeniami czysto technicznymi pod okiem dość dobrego nauczyciela.
Przy okazji troche potestowałem nowe auto:
Musze dodac ze prowadzi sie to pięknie - chociaz w srodku miejsca mało
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 26 Mar, 2010
106 napisał/a:
i czego sie nauczyles?
- w niektorych miejscach mam kompletnie z dupy tor jazdy
- niektore sekwencje zakretow za mało prostuje
- co dziwne ale szybkie partie jade dobrze tyle ze sie najprawdobniej sie blokuje
- natomiast na wolnych jest duzo do zyskania
- najezdzania na dohomowanie zle ustawiam
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 26 Mar, 2010
Bad-i napisał/a:
- w niektorych miejscach mam kompletnie z dupy tor jazdy
tu pomagaja w opisie komendy zostan, trzymaj, wypusc..
Bad-i napisał/a:
- niektore sekwencje zakretow za mało prostuje
na bardziej kretych rajdach takie partie do prostowania czesto kierowcy
opisuja tylko jako prosta np. 200 prostuj... [mozna jeszcze dodac jakis
charakterystyczny punkt na co prostujesz np na zielony dach... podobnie
przy zaciskach zebys wiedzial od kiedy bedzie zac (o ile cos takiego jest)]
i co by sie nie dzialo jedziesz dnem. unikaj niepotrzebnego wstawiania
zakretow ktore gdzies pozniej i tak sie gubia jak jedziesz szybszym
tempem.
Bad-i napisał/a:
- najezdzania na dohomowanie zle ustawiam
fajna w opisie na kretych rajdach jest komenda np. P4 krotki z hamowaniem
do L2. tak zebys dokladnie wiedzial czy hamujesz przed, po czy w zakrecie.
zworoc na to uwage jak bedziesz robil opis i ewentualnie wstawial hamowania
(choc nie kazdy je wstawia)
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 26 Mar, 2010
w 100% sie zgadza, natomiast duzo tez było o lini (torze) jazdy np w 3 kolejnych trójkowych zakretach (w ktorych dodatkowo dwa mozna a jednego absolutnie nie ciąć)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach