Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RPP+RSMP] 20 Rajd Dolnośląski
Autor Wiadomość

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

:wall: :wall: :rotfl: :rotfl:
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Ja z kolei wydaje mi się że gdzieś słyszałem, ze to wylany olej był przyczyną nadpalenia prawej strony auta od spodu.
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Banda debili ;)





















;) ;) ;) ;) ;)
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

AndreXSi napisał/a:
Kurew, ale jaka była przyczyna? :)




Podobno po większym cięciu micha nie była już pełna ;D
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

Jaco napisał/a:
AndreXSi napisał/a:
Kurew, ale jaka była przyczyna? :)




Podobno po większym cięciu micha nie była już pełna ;D


a kapcie zrobiły się ciepłe, i.... tadam !!

Mamy przyczynę śladów oleju, i przypalonego spod samochodu. Wszystko jasne zagadka została rozwiązana. Mozna zamknąc
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

widzialem chlopakow honde juz z wyjetym silnikiem. Przyczyna awarii nie byla miska tylko uszczelka ktora wywalilo, wtedy poszedl olej i pozar. Oprocz boku i dolu auta nadpalona zostala wiazka, dodatkowo panewki do wymiany. Auto bedzie gotowe na Zamkowy, ale tutaj chodzi o jakies inne prywatne sprawy.
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

Bad-i napisał/a:
no wiem wiem, nie wiem dlaczego ale ten moj ukochany pug wyglada wszedzie na wyzszego niz szerszego. Trzeba chyba cos z tym zrobic

"Dokładka zderzaka tył" :rotfl:
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

Rewelacyjny materiał z rajdu
http://www.youtube.com/watch?v=QBT67wI316U
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

Przem_106 napisał/a:
Rewelacyjny materiał z rajdu
http://www.youtube.com/watch?v=QBT67wI316U


końcówka z Malińskim niezła :)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

nieźle Malina sie wbił na skarpę do góry
Kurde nie wiem czy zauważyliście, na tym filmiku jest fajne ujecie Bebna jak sie pakuje w taki prawy, szeroki, oglądałem kilka innych krótkich filmików na YT z samymi przejazdami Bebenków, poszczególnych zakrętów itd i powiem wam, ze ja sie nie dziwię 6 miejscu w generalce.. Ogolnie rzecz biorąc, ten Citroen ustawia się do niektórych sekcji, parti,zakretów oraz je pokonuje w sposob dla mnie nie do ogarnięcia, ciekaw jestem ile w tym jest umiejetnosci Bebenka a ile ustawien zawiasu przez High-Tec? Gdyby np. C2 Chmielewskiego miało tak samo ustawiony zawias jakie byłyby czasy na poszczególnych odcinkach..?
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.
_________________
 
 
 

mativts 
zaczynam sie rozpisywać

auto: Clio Sport
silnik:: F4R
moc: 172km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2010
Skąd: Oświęcim

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.


Bęben pokazuje klase.Zresztą jemu pasuje jazda C2, nie musi sie martwić o budżet na kolejne rajdy tak jak to było w przypadku poprzednich sezonów gdy jeździł lancerem.
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
Ja mam szacun do Bębna że przesiadł się klasę niżej i to po tylu latach spędzonych w N4.


szacun szacunem, sam mówił, że robi to dlatego, żeby przyzwyczajać się do sekwencji, a stać go było tylko na zakup S2000 bez kasy na starty na sezon 2010, wiec lepiej mu było wybrać C2R2 i powygrywać klasę i przy okazji zarobić trochę na tym :)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

Mick, Uwierz mi że przyzwyczajenie do sekwencji zajmuje ułamek chwili :D tak samo jak do wszystkiego co dobre.
_________________
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
Mick, Uwierz mi że przyzwyczajenie do sekwencji zajmuje ułamek chwili :D tak samo jak do wszystkiego co dobre.


wierze na słowo :) nie miałem okazji spróbować... Grono nie wpuścił mnie na fotel kierowcy w swoim C2R2 ;D
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8