auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010
TOXIC napisał/a:
eM napisał/a:
Kurna ten rotrex powinien mieć dwa razy mniejsze kółko do paska.... przebieg momentu błaga o to To jest chyba kompresor na 500koni
To może być rotrex C30 bo one ładują max 1bar ale czemu tak powoli sie rozkręca ?
Niech kupi porządne turbo, wezmę od niego rotrexa i sie nim własciwie zajme
Mysle ze to kwestia obroty sprężarki vs potrzeby silnika, ale to juz trzeba by wziac dane i policzyc. Imho jeśli nie ma ograniczeń technicznych to jest to możliwe.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010
Ten Tomson to omnibus jakiś
Zapytaj Sebastiana jak możesz jaki ma stosunek obwodu kółka pasowego do kółka na rotrexie. Manual mowi ze max obroty C30-94 to 10 500 RPM a maksymalna wydajnosc 80% spada do 60& od 9500 do 10500RPM.
Mam przeczucie ze krzywą momentu można wygiąć w dużo przyjemniejszy sposób
ja tylko sie pochwale, ze lagodnie mnie pokaralo, bo usuniecie skutkow zderzenia zajelo 10 minut (wgniotka sie wypchla a rysy zeszly benzyna), dzieki za pomoc jeszcze raz!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach